• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401121511475
  • خبرنگار : 71518

ماتا: استقلال خون ساپینتو را در بدن دارد/ تا نفس داریم، می‌جنگیم

ماتا: استقلال خون ساپینتو را در بدن دارد/ تا نفس داریم، می‌جنگیم

مربی استقلال بعد از پیروزی ۲ بر یک این تیم برابر گل گهر گفت: خون سرمربی در بدن بازیکنان استقلال است و تا جایی که نفس بکشند، می‌جنگند.

به گزارش ایسنا، روی ماتا بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: یک بازی خیلی خوب را انجام دادیم. بازیکنان ما با تمام وجود وارد بازی شدند. خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم دقایق اول گل بزنیم اما گل نزدیم.

ببینید

فیلم/ گل‌های بازی استقلال و گل‌گهر

بیشتر بخوانید

قلعه‌نویی در دقیقه ۱۴+۹۰ کم آورد/ یک برد پرحاشیه برای استقلال

مربی استقلال خاطرنشان کرد: گل گهر فقط یک بار روی دروازه ما رفت و به گل رسید که روی عدم تمرکز بازیکنان ما بود. گل‌گهر بعد از آن هم دنبال این بود که دفاعی بازی کند و فقط دفاع کردند.

این تیم خون ساپینتو را دارد

وی با تمجید از تیمش گفت: نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. تیم باکیفیتی هستیم. نیمه دوم هم خوب شروع کردیم. می‌توانستیم بازی را ۲ بر یک کنیم. تعویض‌هایی که انجام دادیم، به خاطر بد بودن بازیکنان ابتدایی نبود بلکه امتحان سناریوهای دیگر بود. ما کم نیاوردیم و ایمان داشتیم بازی را می‌بریم. این تیم هیچ وقت نایستاد و از جنگیدن متوقف نشد، بلکه این تیم خون سرمربی (ساپینتو) ما را دارد. ما جنگنده و جنگجو هستیم و تسلیم نمی‌شویم. تا زمانی که نفس بکشیم، خواهیم جنگید. امروز مستحق برد بودیم. فقط لایق این نبودیم که کل بخوریم و رنج بکشیم. ما ۱۷ موقعیت ایجاد کردیم و گل گهر فقط سه موقعیت داشت.

ماتا همچنین در ادامه به حمایت تماشاگران اشاره کرد و گفت: امروز هم فوتبال برای ما خوب بود. می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم. آن‌ها همیشه ما را حمایت کرده‌اند. همیشه مربی ما را حمایت کرده‌اند. این امکان را برای ما ایجاد کرده‌اند که نایستیم و ادامه دهیم و بجنگیم.

داور پنالتی ما را نگرفت

مربی استقلال با انتقاد از داور این دیدار گفت: نه اینکه چون بردیم درباره اشتباهات داوری صحبت نکنیم اما می‌خواهم نظرتان را درباره اشتباه داور در اعلام پنالتی به نفع بگویید. بازیکن گل‌گهر داخل محوطه جریمه توپ را با دست زد. شاید داور این صحنه را ندید. برای همین است که ما می‌خواهیم VAR به ایران بیاید. به داورها کمک کنید از این بهتر شوند. یک شانس به آن‌ها بدهیم که صحنه‌ها را ببینند. همیشه با داور چهارم صحبت می‌کنم. نباید پنج دقیقه وقت اضافه بدهد. از دقیقه اول نیمه دوم، فقط بازی را نگه می‌داشتند. ما موقعیت ایجاد می‌کردیم و از چپ و راست روی دروازه گل‌گهر بودیم اما آن‌ها بازی را می‌خواباندند. پنج دقیقه فقط وقت‌های تلف شده بود. درباره تعویض‌ها چطور؟ گوش کنید. ما در جام جهانی دیدیم که چگونه می‌توان فوتبال مثبتی انجام داد. جام‌های جهانی آینده فوتبال را به ما نشان می‌دهند. ما یک لیگ خوب داریم. باید از این بهتر شویم.

اگر امروز پیروز نمی‌شدیم، عادلانه نبود

مربی استقلال در واکنش به اینکه تیمش نمی‌تواند موقعیت‌ها را گل گند و این مساله فشاری را روی ان‌ها ایجاد می‌کند و آیا راهی برای کاهش فشار دارند گفت: ما باید گل بزنیم. اگر زودتر گل بزنیم بازی راحت می‌شود. می‌دانید بازیکنان می‌خواهند زودتر گل بزنند. ما خیلی زیاد کار می‌کنیم ما کار روانی و تکنیکی انجام می‌دهیم. از نظر فیزیکی هم کار می‌کنیم که قدرت بدنی داشته باشند. این فوتبال است. فوتبال هم گاهی اینطور است. اگر امروز بازی را نمی‌بردیم عادلانه نبود. خیلی سخت کار کردیم و بازیکنان ما اولین کسانی بودند که می‌خواستند گل بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۲۰:۱۴

نه آقا.کیسه خون داوران و بنیادی فر را در بدن دارد.