• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120806000
  • خبرنگار : 71572

مطهری: بازی نساجی و استقلال متعلق به هواداران است

مطهری: بازی نساجی و استقلال متعلق به هواداران است

سرمربی نساجی می‌گوید بازی سختی در دیدار با استقلال در انتظار دو تیم است.

به گزارش ایسنا، نساجی و استقلال فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. هر تیمی تمرکز بیشتر و اشتباهات فردی و تاکتیکی کمی داشته باشد، می‌تواند در بازی فردا موفق شود.

بیشتر بخوانید

روحیه جنگندگی به بازیکنانم برگشته است

او افزود: بازیکنانم نشان دادند که روح جنگندگی به آن‌ها برگشته و بیدار شدند و شرایط را درک کرده‌اند. امیدوارم فردا یک بازی فوق‌العاده انجام دهند و هوادارانمان را شاد کنند. نکته بازی فردا، حضور هوادارانمان است. تشویق بی‌امان آن‌ها می‌تواند بازیکنانمان را به جلو هل دهد تا بازی خوبی انجام دهند. خارج از مسائل فنی، بازی فردا را متعلق به هوادارانمان می‌دانم و امیدوارم تیم را تشویق کنند تا ما با یک بازی منطقی آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی نساجی گفت: استقلال تیم قابل احترامی است. در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته ولی ما نساجی هستیم و می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم. امیدوارم نکاتی که در تمرینات به بازیکنان گفته‌ایم، به کار ببریم. برای هوادارانمان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم.

مطهری در ادامه درباره غایبان تیمش بیان کرد: ما هفته گذشته محمد عباسی و امدادی را نداشتیم. به جز این دو جوان، باقی بازیکنان را در اختیار داریم.

پیروزی در جام حذفی درس بزرگی برای ما بود

او درباره تاثیر پیروزی مقابل آلومینیوم در جام حذفی توضیح داد: آن پیروزی درس بزرگی برای ما داشت. بازیکنان من در شرایط سخت خودشان را از نظر ذهنی آماده کردند و مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشتند. تیمی که می‌تواند در آن شرایط خودش را جمع و جور کند می‌تواند مقابل استقلال هم خوب و مثبت عمل کنند و هواداران را شاد کنند.

سرمربی نساجی درباره قضاوت عرب براقی و خاطره بد این تیم از این داور در نیم فصل نخست گفت: آن اتفاق مربوط به بازی با آلومینیوم بود اما او از داوران خوب است و اشتباه پیش می‌آید. جا دارد به آقای سیدعلی هم خسته نباشید می‌گویم که هفته پیش قضاوت خوبی داشت. ما فقط می‌خواهیم ناعدالتی نباشد. شما هیچ‌وقت شاهد صدور بیانیه قبل از بازی برای داوری نبود و امیدوارم عرب براقی ستاره بازی فردا شود.

به گزارش ایسنا، روی ماتا، دستیار ساپینتو به علت پرواز دیرهنگام این تیم به سمت استان مازندران، به موقع به نشست خبری نرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha