• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92101507954
  • خبرنگار : 71506

انتقاد رئیس فدراسیون گلف از بودجه کم فدراسیون‌های ورزشی

انتقاد رئیس فدراسیون گلف از بودجه کم فدراسیون‌های ورزشی

رئیس فدراسیون گلف معتقد است بودجه اندک اختصاص داده شده به فدراسیون‌های ورزشی اجازه رسیدن به شرایط آرمانی را به آنها نمی‌دهد.

رئیس فدراسیون گلف معتقد است بودجه اندک اختصاص داده شده به فدراسیون‌های ورزشی اجازه رسیدن به شرایط آرمانی را به آنها نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، کیکاووس سعیدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ورزش یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است که نیاز به توجه ویژه دارد، چراکه نقش ورزش در جوامع پیشرفته،نقشی فراگیر و اثرگذار در کلیه لایحه های اجتماعی است و به هر میزان که در ورزش چه در حوزه قهرمانی و چه در حوزه همگانی سرمایه گذاری شود از میزان هزینه های اجتماعی کاسته خواهد شد.

رییس فدراسیون گلف اظهار کرد: در حال حاضر بودجه فدراسیونهای ورزشی کفایت تحقق برنامه های آرمانی آنها را ندارد و تنها برای حفظ وضع موجود مناسب است . علی رغم ضرورت توجه جدی به ورزش به عنوان یک نهاد عمومی و اجتماعی که باعث افزایش غرور ملی و هویت بخشی به جوانان می شود، بودجه در نظر گرفته شده برای آن مناسب نیست و از طرفی با توجه به نزدیکی بازیهای 2014 اینچئون کره جنوبی این امر نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از آرزوهای دیرینه جامعه ورزش امروز در پرتو دولت تدبیر و امید تحقق یافته و فردی از خانواده ورزش و از نخبگان علمی کشور به عنوان وزیر انتخاب شده است که با این توصیف، نگاه عالمانه به ورزش و تدوین برنامه های علمی و راهبردی برای توسعه متوازن ورزش در کشور در ابعاد همگانی و قهرمانی محقق خواهد شد. گلف نیز از ورزشهایی است که به المپیک راه یافته و در المپیک 2016 ریودوژانیرو رسما حضور دارد و به عنوان یک ظرفیت جدید به ورزش قهرمانی ایران اضافه شده و چنانچه سرمایه گذاری لازم به لحاظ ایجاد زیر ساختهای مناسب در این رشته ایجاد گردد گلف نیز در زمره رشته های مدال آور قرار میگیرد.

سعیدی مشکل اصلی پیش روی گلف در ایران را کمبود زمین چمن استاندارد دانست و گفت: در این راستا رایزنی‌های فراوانی با شهرداران کلانشهرها و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته تا با مشارکت نهادهای غیر دولتی بتوانیم زیرساختهای لازم را برای گلف در ایران ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha