• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92081409215
  • خبرنگار : 71420

دایی:‌ خودمان باشیم، می‌بریم/ از اول هم به دنبال قهرمانی نیم فصل نبودیم

دایی:‌ خودمان باشیم، می‌بریم/ از اول هم به دنبال قهرمانی نیم فصل نبودیم

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سختی با استقلال صنعتی خوزستان داریم ولی اگر خودمان باشیم پیروز می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سختی با استقلال صنعتی خوزستان داریم ولی اگر خودمان باشیم پیروز می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی که با 15 دقیقه تاخیر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال صنعتی خوزستان حاضر شده بود، گفت: پیش از هر چیز بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم و فرا رسیدن ایام محرم را به همه تسلیت می‌گویم. فکر می‌کنم بازی فردا جزو سخت‌ترین بازی‌هایمان باشد. با توجه به حساسیتی که وجود دارد، بازی سختی داریم اما با اعتقادی که به بازیکنانم دارم و تمرینات سختی که انجام داده‌ایم، اگر خودمان باشیم، پیروز می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: کاری به بازی قبلی استقلال که در خانه خودش به تراکتورسازی باخت نداریم. حریف ما خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. این تیم‌ها برابر استقلال و پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب به تعطیلات نیم‌فصل برویم.

علی دایی در ادامه درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش به قهرمانی این فصل برسد، گفت: وظیفه ما این است که در بازی‌های خودمان نتیجه بگیریم و امیدوارم خدا هم به ما کمک کند. مطمئنا در نیم فصل اول روزهای سختی را سپری کردیم و اکنون تنها امیدمان این است که استقلال خوزستان را ببریم. ما از اول هم به دنبال قهرمانی در نیم فصل نبودیم. هدف ما قهرمانی در آخر فصل است.

وی ادامه داد: کار ما از این بازی شروع می‌شود. ما باید ضعف‌هایمان را بپوشانیم تا در نیم فصل دوم حریف قدری باشیم. مطمئنا بازی‌های داخل خانه به ما خیلی کمک می‌کند.

دایی در ادامه درباره علت کاهش استقبال تماشاگران از بازی‌های فوتبال در ایران گفت: به عنوان مثال در بازی ما و الوند تا دو روز قبل نمی‌دانستیم که بازی در روز جمعه برگزار می‌شود. البته ما خودمان را آماده کرده بودیم اما وقتی ما که کادرفنی پرسپولیس هستیم تا دو روز قبل از بازی نمی‌دانستیم که بازی داریم، از تماشاگران انتظاری نمی‌شود داشت. مطمئنا اطلاع‌رسانی به موقع، در حضور تماشاگران موثر است. همچنین هوا سرد شده و ما باید آنقدر خوب بازی کنیم که گرمای بازی هواداران را به ورزشگاه بکشاند.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: حضور هواداران تاکنون خیلی به ما کمک کرده است اما ای کاش آنها تیم خودمان را تشویق کنند و با مسائل دیگر، باشگاه‌های دیگر و افراد دیگر کاری نداشته باشند. شعارهای آنها باید در راستای روحیه دادن به تیم باشد.

علی دایی در ادامه درباره اینکه تیمش با پیروزی برابر استقلال خوزستان رکورد خوبی به جا می‌گذارد چون در این صورت تمام بازی‌های خانگی‌اش را در نیم‌فصل برده است، گفت: این مساله نشان می‌دهد که ما در ورزشگاه آزادی که کیفیت زمینش تقریبا بین‌المللی خوب کار می‌کنیم. البته حمایت هواداران را نیز نباید فراموش کنیم. همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا بازی‌ها را ببریم. ان‌شاءالله بازی آخر نیم فصل را هم با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تا پایان فصل تیم خوبی برای طرفدارانمان باشیم.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس درباره از بین رفتن باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال ایران پرسید که دایی پاسخ داد: این مساله به مدیریت ورزش و فوتبال ما بازمی‌گردد. متاسفانه فقط به این دل‌خوش کرده‌ایم که مثلا تیم ملی نوجوانان ما به دور بعدی جام جهانی رفته است. چرا نباید به این دل‌خوش باشیم که نوجوانان ما جزو چهار تیم برتر جهان باشند؟ متاسفانه خیلی زود راضی می‌شویم. مطمئنم که اکنون مسوولان، خبرنگاران و خیلی از مربیان فوتبال ما از اینکه نوجوانان ما به دور بعدی جام جهانی رفته‌اند، راضی هستند اما من مخالف این مساله هستم. ما باید آنقدر در فوتبال پایه در باشگاه‌ها خوب کار کنیم که بتوانیم در آینده بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی دهیم. البته کسی نمی‌خواهد عملکرد خوب نوجوانان و کادرفنی آن را منکر شود اما چرا باید به این چیزها دلخوش باشیم؟

وی ادامه داد: چرا تیم‌های آفریقایی مثل نیجریه همیشه در رده پایه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند ولی ما نداریم. ما باید به فوتبال پایه بیشتر اهمیت بدهیم تا کار را درست یاد بگیرند. در آن صورت کار ما در تیم بزرگسالان راحت‌تر می‌شود. اکنون متاسفانه باید مسائل ساده را برای بازیکنی که 30 سال دارد، یادآوری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در واکنش به درگذشت هوادار نوجوان تیم فوتبال استقلال به خاطر ناراحتی‌اش از خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: متاسفانه مشکلی که در کشورمان داریم، این است که خیلی از مردم با فوتبال زندگی می‌کنند و بزرگترین تفریح‌شان همین استقلال و پرسپولیس هستند. خیلی‌ها عاشق فوتبال هستند و نمی‌توان این عشق را از آنها گرفت. اتفاقات تلخ همه جا می‌افتد اما ما چون خیلی احساسی هستیم و تفریح دیگری نداریم، با این مشکلات مواجه می‌شویم. خواهش بزرگم از کسی که وزیر ورزش و جوانان می‌شود این است که به این مساله رسیدگی کند. باید به قشر نوجوان و جوان جامعه بیشتر برسیم و کاری کنیم که آنها فقط به دنبال قرمز و آبی نباشند.

دایی در پایان گفت: از خداوند می‌خواهم که به آن خانواده نوجوان محروم صبر عطا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha