• یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92031910891
  • خبرنگار : 71461

در همایش بزرگ مداحان اهل بیت در حمایت از قالیباف؛

رییس ستاد قالیباف: با دادن نظام به دست یک فرد کارآمد، تمام مشکلات حل می‌شود

رییس ستاد قالیباف گفت: با دادن نظام به دست یک فرد کارآمد می‌توانیم تمام مشکلات کشور را حل کنیم.

رییس ستاد قالیباف گفت: با دادن نظام به دست یک فرد کارآمد می‌توانیم تمام مشکلات کشور را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین مظفر در همایش بزرگ مداحان اهل بیت، گفت: این که در خانه مداحان اجتماع پیدا کرده‌ایم نشان از احساس مسئولیت ما دارد، کشور در یک برهه حساسی سیاسی به سر می‌برد و تمام مداحان اهل بیت باید تلاش کنند که این برهه را به درستی پشت سر بگذاریم و نسبت به مسائل سیاسی جامعه بی‌اهمیت نباشیم.

وی ادامه داد: انقلاب بسیار بزرگی در کشور ما رخ داده است و نظام نوینی تاسیس شده است که خیلی از کشورها از این نظام حمایت می‌کنند و این نظام مبتنی بر ولایت فقیه است، نظامی که تاکنون در هیچ کجای جهان با این چنین اراده مردمی و خواست الهی برقرار نشده است.

مظفر خاطرنشان کرد: برای این انقلاب هزینه‌های بزرگی داده‌ایم و ما میراث‌داران آن هستیم، نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت باشیم بخصوص مداحان که گروه بسیار بزرگی از دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، کارگران و تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرند، آن‌ها علاوه بر ترویج اخلاق انتخاباتی باید به مسائل سیاسی هم اهمیت بدهند.

رییس ستاد قالیباف تاکید کرد:‌ اگر ما کوتاهی کنیم علاوه بر اینکه خود زجر آن را می‌کشیم در برابر اسلام نیز مسئول هستیم، من از مسئولان بی‌درد نیستم از کل مسائل جامعه و مشکلات آن خبر دارم ولی با تمام مشکلاتی که داریم باید پای نظام ایستاده و ارزش‌های نظام را حفظ کنیم، الان وقت قهر کردن با نظام نیست.

وی ادامه داد: همه مردم انتظار دارند، بداخلاقی‌ها، مشکلات، گرانی و تورم ریشه‌کن شود، ما با دادن نظام به دست یک فرد کارآمد می‌توانیم تمام این مشکلات را حل کنیم، با انتخاب صحیح می‌توانیم مدیریت کشور را بهبود ببخشیم، باید نظام و جامعه را به دست فردی خردمند و کارآمد بدهیم.

مظفر در ادامه تاکید کرد: من با تمام این کاندیداها دوست و همراه بودم ولی اگر بخواهیم کلاه خود را قاضی کنیم مدیریت کشور ما باید به دست فرد اصلحی سپرده شود، آقای قالیباف با ولایت هیچ زاویه‌ای ندارد و اگر کسی این چنین حرف‌ها را ترویج بدهد گناه کرده و باید پاسخگو باشد، ما به اسم دین و خداوند نباید مقدسات را به زیر سوال برده و شایعه پراکنی کنیم.

وی گفت: همان گونه که می‌دانیم مقام معظم رهبری به هیچ یک از کاندیداها نظری ندارد و نباید از این گونه شایعه‌پراکنی‌ها کنیم، در تشخیص مسائل سیاسی نباید حزبی عمل کنیم، باید تمام مسائل ارزشی،‌اخلاقی،‌دینی را دیده و بعد از آن فرد اصلح را انتخاب کنیم، فرد اصلح فردی است که هم به نظام التزام دارد و هم اعتقاد دارد.

رییس ستاد قالیباف گفت: من قبلا رییس ائتلاف بودم، قرار بود بعد از مشخص شدن هر یک از آرا کسی که مشروعیت و مقبولیت بیشتری دارد به نفع دو نفر دیگر کنار بکشد، نباید از این میثاق کناره‌گیری می‌کردند، قرار به رقابت بین این ائتلاف نبود، الان اصلاح‌طلبان دارند در مقابل ما ائتلاف می‌کنند و این خطر بزرگی برای ما به حساب می‌آید.

مظفر در پایان مدعی شد که قالیباف در تهران الان 5 برابر بقیه کاندیداها رای دارد، ولی اگر اصلاح‌طلبان در مقابل ما ائتلاف کنند رقیب دوم ما محسوب می‌شوند، کسانی که از این ائتلاف سرپیچی کرده‌اند باید پاسخ بدهند که چرا بر سر ائتلاف خود باقی نماندند که ما هم‌افزایی آرا را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مراسم حسن غفوری فرد عضو هیات امنای خانه مداحان با تبریک حلول ماه شعبان گفت: همان طوری که همگی می‌دانیم امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، ولی باید ابتدا بدانیم که اصل سیاست چیست و چگونه می‌شود یک حماسه سیاسی را رقم زد.

وی افزود: بحث‌های سیاسی که ما داریم با بحث‌های سیاست‌های کل دنیا متفاوت است، ما در جامعه کبیره داریم که سیاست ما عین دیانت ماست وقتی از سیاست صحبت می‌کنیم یعنی باید تمام مملکت ما فقط برای خداوند باشد و دستورات الهی را در جامعه اجرا کنیم.

غفوری فرد افزود: امروزه متاسفانه قدرت جهان بشریت به دست افراد نااهل و فاسد افتاده است و ما باید با اجرای دستورات الهی بر روی زمین صلح و دوستی را برپا کرده و آنگاه است که بستر مناسب می‌شود برای دعوت افراد به سمت خداوند ولی ظلم قدرت‌های بزرگ مانع از اجرای این گونه احکام الهی می‌شود.

وی افزود: سیاست باید طوری باشد که کرامت انسان‌ها به زیر سوال نرود، خداوند کرامت انسان‌ها را دوست دارد و نباید کرامت‌ انسان‌ها به دست افراد نااهل بیفتد.

غفوری فرد افزود: حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است حماسه‌ای که در جهت بعثت پیامبر شکل می‌گیرد که باعث می‌شود انسان‌ها به رشد و کمال برسند.

عضو هیات امنای خانه مداحان در ادامه با بیان اینکه کشور ما در آستانه دو انتخاب مهم ملی و محلی قرار دارد افزود: کشور ما از امکانات و جمعیت بسیار خوبی برخوردار است، ما یک دهم جمعیت را داریم و یک درصد خاک جهان. اما 12 درصد از منابع نفتی دنیا را در اختیار داریم و 16 درصد از منابع گازی دنیا را، در ازای چنین نعمت‌های خدادادی باید بتوانیم یک دولت کریمه را در کشور خود راه بیندازیم تا بستری شود برای اجرای احکام الهی.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این همه نعمت در جامعه ما به دست فرد کاردان و کارآمدی سپرده شود ما به قطب جهان تبدیل می‌شویم ولی اگر خدای ناکرده به دست فرد نااهل بیفتد هم در برابر مردم و هم در برابر اسلام باید پاسخگو باشیم، پس کسی را انتخاب کنیم که بتواند از این نعمت‌های الهی بهترین استفاده را بکند.

غفوری فرد در پایان گفت: طبق حرف خود غربی‌ها قرن بیست و یک قرن طلوع مجدد اسلام است و دشمنان درصدد هستند که جلوی طلوع این اسلام را بگیرند، در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مطرح است که باید با یک انتخاب درست این قدرت را مستحکم کند و به قطب منطقه و جهان تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، طاهری مدیرعامل خانه مداحان نیز در همایش بزرگ مداحان اهل بیت که در میدان فلسطین در مسجد امام صادق برگزار شد با بیان اینکه امسال سال حماسه سیاسی است و باید فرد اصلح را از میان تمام کاندیداها انتخاب کنیم اظهار کرد: تمامی این افراد افراد باکفایتی هستند و ما کفایت و کاردانی هیچ یک از این کاندیداها را به زیر سوال نمی‌بریم.

وی ادامه داد: ولی در اینجا وظیفه داریم که از زحمات یکی از این کاندیداهای ریاست جمهوری که ایشان نقش بسزایی در شکل‌گیری کانون مداحان داشت تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و در همین جا حمایت خود را از قالیباف اعلام می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اجتماع در این مکان به معنی این نیست که همگی به یک نفر رای بدهیم، در انتخابات همه افراد آزاد هستند ولی ما باید دین خود را به این کاندیدا ادا کنیم تا بتوانیم هم از فعالیت‌های او تقدیر و تشکر کنیم و هم اینکه حرف رهبری را تایید کرده و باعث شادی امام راحل نیز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha