آیین افتتاح فرابانک ملت به عنوان نخستین شعبه بانکی مجازی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملت برگزار شد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، فرابانک ملت، بانک بدون شعبه و کاملا مجازی و یکی از عظیمترین پروژههای تحولی در نظام بانکی کشور است که مشابهی ندارد.
فرابانک ملت با بهرهگیری از توان نیروی انسانی بخشهای بانکداری شخصی و فناوری اطلاعات بانک ملت و شرکتهای وابسته به بهرهبرداری رسیده است.
علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار این بانک مجازی، از تمامی دستاندرکاران در بانکداری شخصی و بخش آی تی این بانک بابت اجراییکردن این پروژه بزرگ قدردانی کرد و گفت: تلاش، همت و دانش فنی کارکنان بخش فناوری اطلاعات بانک ملت، زبانزد نظام بانکی کشور است و عملکرد گذشته این بخش، بارها این موضوع را ثابت کرده است.
وی با اشاره به پیچیدهتر شدن کسب و کارهای و متنوعشدن نیازهای مشتریان به صورت روزانه و مستمر، تاکید کرد: بانک ملت متناسب با نیازهای مشتریان، بانکداری جامع را پیادهسازی کرده و محصولات جدید خود را صرفا بر اساس نیازهای آنان طراحی و عرضه کرده است.
رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت تمام تلاش خود را برای پیشگامی در تولید محصولات جدید به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: در پنج سال آینده، بانکی در نظام بانکی کشور پیشرو خواهد بود که در بخشIT پیشرو باشد؛ بنابراین بانک ملت برای حفظ پیشگامی خود، یک لحظه هم در ایجاد تنوع در محصولات و استقرار سیستمهای جدید، کوتاهی نخواهد کرد.
وی ادامه داد: بانک ملت در به کارگیری فناوریهای نوین بانکداری، از هیچ هزینهای دریغ نخواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند با تولید محصولات متنوع، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.
مدیرعامل بانک ملت، تولید سه محصول جدید در بدو افتتاح فرابانک را سرآغازی بر تولید محصولات متنوع در سال جاری و تکمیل این پروژه بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که بانک ملت در خانههای مشتریان، تمامی نیازهای بانکی آنان را رفع کند.
وی از بین رفتن اسناد کاغذی، صرفهجویی در وقت و هزینه و در نتیجه کمک به حفظ محیطزیست را از جمله اثرات مثبت راهاندازی فرابانک ذکر کرد و گفت: یک محصول فاخر دیگر در چند روز آینده به مشتریان عرضه خواهد شد که تحولی در بحث حساب جاری ایجاد خواهد کرد.
رستگار گفت: بانک ملت سال گذشته نیز در تولید محصولات جدید، سال موفقی را پشت سر گذاشت و موفق شد بیشترین تعداد محصول را نسبت به سالهای گذشته تولید و به مردم عرضه کند.
وی از وجود ۲۸ میلیون مشتری و ۴۰ میلیون حساب الکترونیک در بانک ملت خبر داد و اظهار داشت: تولید محصولات جدید، نشان دهنده علاقهمندی کارکنان فهیم و با دانش بانک ملت به مردم و مشتریان و تلاش شبانهروزی برای افزایش سطح رضایتمندی آنان است.
مدیرعامل بانک ملت از پرداخت ۱۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی خبر داد و اعلام کرد که این مبلغ در سال جاری سه برابر خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک پارسال در تمامی شاخصها، خود را به عنوان بانک اول کشور مطرح کرد، تاکید کرد که این پیشگامی باید ادامه پیدا کند و مستمر باشد.
همزمان با افتتاح رسمی فرابانک، از سه محصول جدید این پروژه با عنوانهای حواله ویژه فرابانک، درخواست صدور کارت هدیه به صورت تلفنی و افتتاح حساب جاری برای تمامی شعب رونمایی شد.
بر این اساس، دو محصول نخست برای مشتریان ارزنده به صورت پایلوت در یکی از مناطق بانک ملت در تهران عملیاتی میشود و تا دو ماه دیگر در سراسر کشور قابل ارائه خواهد بود.
انتهای پیام
نظرات