• چهارشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94041005945
  • خبرنگار : 71486

صادقی: جدایی من از استقلال همیشگی نیست/ در 12 سال اندازه 2 سال بعضی‌ها پول نگرفتم

صادقی: جدایی من از استقلال همیشگی نیست/ در 12 سال اندازه 2 سال بعضی‌ها پول نگرفتم

مدافع استقلال می‌گوید با رفتن او چیزی از این تیم کم نمی‌شود.

مدافع استقلال می‌گوید با رفتن او چیزی از این تیم کم نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرحسین صادقی پیش از آغاز جلسه‌اش با مسئولان این تیم و در پاسخ به این سوال که ظاهرا از استقلال رفتنی شده است گفت: من هم صبح این مسئله را شنیدم و به هر حال هر رفتن و آمدنی طبیعی است. مهم استقلال است و با رفتن من از استقلال چیزی کم نمی‌شود.

او افزود: رفت‌وآمد در فوتبال امری طبیعی است ولی قرار نیست که رفتن من از استقلال همیشگی باشد. به هر حال سلیقه کادر فنی این بود که در استقلال نباشم و باید به این مسئله احترام گذاشت. افتخار می‌کنم که شاگرد مظلومی در کرمان و همین استقلال بوده‌ام ولی باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای شده است. کاسیاس هم با آن سابقه‌اش در رئال امسال جایی ندارد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود استقلالی‌ها به او زودتر خبر می‌دادند که او را نمی‌خواهند، گفت: خیلی این مسائل اهمیت ندارد. سال گذشته هم در نیم‌فصل دچار مشکلاتی ‌شدم اما تابع مدیریت استقلال بودم. امسال هم مشکلی ندارم. با داشتن 11-12 سال سابقه در استقلال اگر از این تیم بروم اتفاقی نمی‌افتد. اساسا چیز اجباری اینجا وجود ندارد. یک چیز هم می‌خواستم خطاب به آن خبرنگاری که با من مشکل دارد بگویم که متاسفانه از قول من زدند که خط و خطوطی در استقلال وجود دارد که نمی‌خواهند من در این تیم باشم. اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من چنین چیزی نگفتم و هیچ وقت دنبال دعوا نبوده‌ام. به هر حال باشگاه برنامه‌های خودش را دارد و من خطاب به کسانی که نمی‌خواهند، در این تیم باشم می‌گویم که من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تا سه نشود بازی نشود چرا که این دفعه سوم است که از استقلال می‌روم.

صادقی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم درباره پیشنهادهایم صحبت کنم. اکنون یک جلسه با مدیریت استقلال داریم تا نتیجه‌اش مشخص شود اما با هیچ جایی تا الان مذاکره نکرده‌ام.

وی در ادامه از پاسخگویی به این سوال که چه کسی مقصر رفتن او از استقلال است خودداری کرد و گفت: سوال بعدی.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پس از جلسه‌اش با مدیران استقلال در این تیم ماندنی شود همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد، گفت: ماجرای آن سال فرق داشت. من از تیم ملی آمده بودم که به من گفتند در لیست مازاد هستی. با افشارزاده جلسه‌ای برگزار کردم و به من گفت که مهلتی 12 ساعته به او بدهم. پس از آن افشارزاده در تماسی به من گفت که به تمرین بروم. شاید در آینده خیلی از مسائل را بازگو کنم. خیلی از مسائلی که شما نمی‌دانید را بازگو می‌کنم اما برای بیان این مسئله باید فکر کنم.

وی اضافه کرد: من اگر تا الان هم به خاطر استقلال صبر کرده‌ام به خاطر این است که دلم با این تیم بوده است. من روزهای سختی را با این تیم گذرانده‌ام و زمانی بود که پشت ماشین مدد جباری لخت می‌شدیم و برای تمرین آماده می‌شدیم. به صراحت به شما می‌گویم که در 12 سال حضورم در استقلال، اندازه دو سال بعضی‌ها پول نگرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث بازوبند کاپیتانی استقلال در رفتن او نقش داشته است، گفت: همه جای دنیا سرمربی تیم کاپیتان را انتخاب می‌کند.

وی در پایان صحبت‌هایش و در پاسخ به سوالی درباره جلسه‌اش با استقلالی‌ها گفت: من تنها یک جلسه با مسئولان استقلال داشتم که گفتند با من تماس می‌گیرند اما یادشان رفت و من خودم آمدم. من از استقلال جدا شوم، باز هم مثل یک هوادار با برد این تیم خوشحال می‌شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha