• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 95031710134
  • منبع : نمایندگی فارس

ارتقا 13 پله‌ای رتبه هیئت ورزش‌های همگانی فارس در کشور

ارتقا 13 پله‌ای رتبه هیئت ورزش‌های همگانی فارس در کشور

رئیس هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: طی دو سال گذشته و با اقدامات انجام شده و حمایت مسئولان و همراهی رسانه‌ها، جایگاه این هیئت از رتبه 16 به رتبه سوم در کشور ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، سیروس پاک‌فطرت دوشنبه 17 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: ملاک‌های ارزیابی انجام شده، آموزش منابع انسانی، توسعه فعالیت‌های قهرمانی، توسعه رفتار سازمانی، ورزشکاران سازمان‌یافته، توسعه سخت‌افزاری و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای بوده است.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در پایان سال 94 موفق شد با کسب 888 امتیاز از هزار امتیاز، با درجه عالی در رتبه سوم کشور و بعد از استان‌های خراسان رضوی و تهران، قرار گیرد.

وی همچنین از اجرایی شدن سند تحول، تعالی و آینده‌نگری توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس خبر داد و با بیان اینکه این سند شامل 38 طرح تحول آفرین است، گفت: اهداف این سند، منطبق بر دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری تدوین و تبیین شده است.

پاک‌فطرت گفت: برای اجرایی شدن این سند نیازمند تشکیل شورای مشورتی بودیم که این شورا متشکل از نمایندگان شهرداری، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، استانداری فارس و اعضاء هیئت ورزش‌های همگانی، تشکیل شده و جلسه اول خود را برگزار کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، قرار گرفتن در هفته حفظ محیط زیست را یادآور شد و گفت: به مناسبت این ایام، اقدامی ابتکاری در کشور انجام و انجمن محیط زیست فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکیل شده است.

او اضافه کرد: در استان فارس نیز با توجه به همراهی و تعامل خوب هیئت ورزش‌های همگانی با اداره کل حفاظت محیط زیست، کمیته محیط زیست را تشکیل داده‌ایم تا اهداف زیست‌محیطی را برنامه‌ریزی شده و هدف‌مند پیش ببریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فاس، محمدمهدی پاک‌فطرت را به‌عنوان مسئول کمیته محیط زیست این هیئت، معرفی و اضافه کرد: چند برنامه را در روزهای آینده و با هدف پاسداشت محیط زیست اجرایی خواهیم کرد که شامل کوهپیمایی و پاکسازی دامنه کوه دراک، دیدار و امضاء تفاهم‌نامه با مدیرکل محیط زیست فارس، پیاده‌روی و پاکسازی فضای سبز بلوار شهید چمران و کوهپیمایی و پاکسازی طبیعت در روستای باغ ده‌گردوی دشمن‌زیاری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha