• یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95031609371
  • خبرنگار : 71419

گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از توکیو

تشکری: باید از این به بعد به برزیل فکر کنیم/ مهدوی: خوشحالم که دست پر از توکیو بر می گردیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: از این به بعد باید به فکر لیگ جهانی باشیم و بازی به بازی پیش برویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از توکیو، آرمین تشکری بعد از آخرین دیدار تیم ملی در انتخابی المپیک اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که موفق شدیم سهمیه را مقتدرانه کسب کنیم و با اما و اگر به المپیک نرفتیم. همه بازیکنان تلاش کردند تا پیروز شویم.

وی افزود: در بازی آخر هم مشخص بود که تیم ملی ایران سهمیه گرفته و به همین دلیل بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کرد. همه تلاش کردند تا بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند. حالا هم باید برای حضور در لیگ جهانی بازی به بازی و تورنمنت به تورنمنت فکر کنیم. باید به برزیل فکر کنیم. امیدوارم همین تلاش را انجام دهیم و با همت و غیرت ظاهر شویم و از مردم عزیز می خواهم هم باز هم ما را دعا کنند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: من این موفقیت را به همشهری های عزیزم در همدان و بعد به همه ایرانیان عزیز تقدیم می کنم.

مهدوی: خوشحالم که دست پر از توکیو بر می گردیم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: خوشحالم که توانستیم به قول خودمان عمل کنیم و دست پر از ژاپن باز برگردیم.

مهدی مهدوی پس از آخرین دیدار ایران در انتخابی المپیک اظهارکرد: بعد از پیروزی که به دست آوردیم و بلیت ریو را گرفتیم، تمرکز دوباره برای بازی امروز سخت بود. فاصله زمانی کمی قبل از دیدار با ونزوئلا داشتیم. خوشبختانه مربی به برخی از بازیکنان استراحت داد و سایر نفرات خیلی خوب ظاهر شدند. ما می توانستیم با نتیجه بهتری هم ونزوئلا را شکست دهیم. امیدوارم این روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد و بتوانیم مردم ایران را باز هم خوشحال کنیم.

وی افزود: بالاخره همیشه این توقع از تیم ملی والیبال ایران هست که به دلیل بازی های درخشانی که در گذشته داشت در همه بازی ها پیروز باشد. ولی خب خدارا شکر ما توانستیم به قولی دادیم عمل کنیم و دست پر به پایان مسابقات رسیدیم.

مهدوی در پایان گفت: نه فقط این 60 روز بلکه برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران یک مجموعه سال هاست که زحمت می کشد. خوشحالم که این مسابقات را با برد و موفقیت پشت سر گذاشتیم. من این پیروزی را به آن هایی تقدیم می کنم که قلب شان برای تیم می می تپد و همیشه از این تیم حمایت می کردند و نه کسانی که از برد های ما ناراخت شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha