• شنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 95031508952
  • خبرنگار : 71038

تقدیر سفیر ایران در اردن از افتخارآفرینان تیم ملی بسکتبال

تقدیر سفیر ایران در اردن از افتخارآفرینان تیم ملی بسکتبال

سفیر کشورمان در اردن در مراسمی از افتخارآفرینان تیم ملی بسکتبال تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر اردن قهرمان رقابت‌های غرب آسیا شد. این تیم و اعضای کادر فنی پس از قهرمانی در این رقابت‌ها در مراسم ویژه یادبود سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس اسلامی و یادبود پانزدهم خرداد در محل اقامتگاه سفیر کشورمان در امان حاضر شده و از سوی مجتبی فردوسی پور و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اردن مورد تکریم ویژه قرار گرفتند.

مهران سررشته، سرپرست تیم در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای خانواده نمایندگی در همراهی و تشویق تیم ملی بسکتبال در چهار بازی غرب آسیا اظهار داشت: حضور و پشتیبانی سفارت جمهوری اسلامی از تیم گرمابخش و شادی آفرین این دور از بازی‌های غرب آسیا بود و خاطره خوشی را از سفر به اردن برای تیم ملی برجای نهاد.

وی همچنین برتری تیمی ایران در مقابل رقبای غرب آسیا با وجود برخورداری آنان از بازیکنان خارجی و به عنوان تنها تیم غیر عرب ستود و بر حضور پیروزمندانه در المپیک ریو تاکید کرد.

مجتبی فردوسی پور، سفیر کشورمان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، نهضت ایشان را نهضت جوانان برومند و انقلابی عنوان کرد که همواره عظمت و شکوه و جلال ایران اسلامی بر همت بلند و بالای آنان استوار است.

وی قیام پانزدهم خرداد را سرآغاز پیروزمندانه نهضت بزرگ امام راحل دانست و در ادامه افزود: امروزه جایگاه دیپلماسی ورزشی نه تنها کمتر از اهمیت دیپلماسی رسمی و عمومی نیست بلکه همواره حضور قدرتمند و افتخارآفرین جوانان برومند ایرانی در عرصه های مختلف رقابت‌های ورزشی مایه مباهات، سربلندی و عزت ایران اسلامی در افکار عمومی ملل جهان به ویژه اسلامی به شمار می آید.

فردوسی پور در پایان مراسم با هدایایی از بازیکنان برتر تیم ملی بسکتبال ایران تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha