• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 95031408446
  • منبع : نمایندگی گیلان

معاون وزیرکار و رفاه اجتماعی:

تجمیع منابع سلامت، موجب پاسخگویی درست می‌شود

تجمیع منابع سلامت، موجب پاسخگویی درست می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش فقر غذایی و پیگیری‌های لازم در این زمینه اظهار کرد: برای این کار 200 هزار زن و کودک در معرض سوء تغذیه، شناسایی شده‌اند و اقداماتی برای آنان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسنا در گیلان، علی ربیعی در نشست پایانی دهمین اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: برای رفع مشکلات آموزشی 170 هزار دانش آموزی که از تحصیل بازمانده بودند نیز تلاش‌هایی انجام شده است.

ربیعی گام‌های موثر در زمینه بیمه درمان در کشور را نیز در راستای سیاست‌های رفاهی دولت دانست و تصریح کرد: بیمه درمان، بخشی از بیمه امنیت در آینده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه رفاه را بایستی حوزه‌ای یکپارچه ببینیم، اظهار کرد: توانمندسازی و اشتغالزایی از اهداف غایی و مهم این حوزه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت تجمیع منابع بیمه‌ای، بر لزوم توجه به تحقق این مهم تاکید و اضافه کرد: تجمیع منابع سلامت، پاسخگویی درست به مردم را موجب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش آرامش را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در این زمینه جهت گیری برای بهبود زندگی مردم، اولین قدم است که کارهای لازم برای تحقق آن در حال انجام است.

ربیعی با بیان اینکه امروز ما به سخت کوشی، عقلانیت و مدارا نیازمند هستیم، اظهار کرد: با هشت ساعت کار، انتظار بهبود وضعیت موجود را نداریم، ما برای هزینه کرد یک تک تومانی هم نباید تصمیم اشتباه بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود، با تشریح عملکرد دولت در بخش سلامت و اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت بیان کرد: دولت به خوبی با در نظر گرفتن اعتبارات، کار خود را در این بخش انجام داده و همه ما بایستی برای اجرای دقیق این طرح تلاش کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم دولتی حزبی نیست، یادآور شد: دولت تدبیر و امید، دولتی است که بر اساس نیاز اجتماعی شکل گرفته است.

وی دولت یازدهم را مطیع‌ترین دولت از نظر اعتقاد به فرمایشات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب خواند و افزود: این دولت، تمام تلاش خود را در توسعه روابط بین الملل به کار گرفته به طوری که می‌توان گفت حرکتش در این مسیر، درست و مطابق با منفعت مردم بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود، با یادآوری خاطراتش از استان گیلان اظهار کرد: گیلان برای ما یادآور خاطرات اول انقلاب است.

وی یاد و خاطره شهیدان آیت الله احسانبخش، انصاری، کریمی و سیرتی را نیز گرامی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha