• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95030401954
  • خبرنگار : 71552

ملی‌پوش هندبال: اجباری قرارداد سفید امضا کردیم حالا پولمان را نمی‌دهند

ملی‌پوش هندبال: اجباری قرارداد سفید امضا کردیم حالا پولمان را نمی‌دهند

ملی‌پوش هندبال تیم کفش ملی گفت: با قانون محدودیت سقف استفاده از بازیکنان ملی‌پوش، برخی بازیکنان بدون تیم ماندند و مجبور شدند قرارداد سفید امضا کنند در صورتی‌که راضی نبودند.

محمد سیاووشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که قرارداد را به اجبار سفید امضا کرده است، اظهار کرد: اول فصل قرارداد سفید امضا کردم ولی فدراسیون به من گفته ‌بود اگر قراردادم با نفت‌وگاز به نتیجه برسد، سقف قرارداد را خواهم گرفت و اگر با این تیم نشد اسپانسری پیدا خواهند کرد که حداقل مبلغ قرارداد سال قبل را دریافت کنم. به من گفتند سفید امضا کن، بعد از معلوم شدن تیم چه نفت چه تیم دیگر مبلغ در قرارداد درج خواهد شد. اجباری قرارداد سفید بستم ولی راضی نبودم.

این ملی‌پوش هندبال دلیل سفید امضا کردن قرارداد خود را این‌گونه بیان کرد: قانون محدودیت سقف استفاده از چهار بازیکن ملی‌پوش، در ابتدای فصل از سوی فدراسیون اعمال شد و به این دلیل دو تیم ثامن‌الحجج (ع) از لیگ کناره‌گیری کردند و 30 بازیکن که اکثرا ملی‌پوش نیز بودند بدون تیم ماندند. اینها همه بازیکنانی بودند که صاحب زندگی و خانواده بودند. مجبورمان کردند سفید امضا کنیم و الان که به پایان لیگ رسیده‌ایم بجز یک مبلغ ناچیز چیزی دریافت نکرده‌ایم.

به گفته‌ی سیاووشی در ماه گذشته قرارداد جدیدی البته باز هم سفید به امضای بازیکنان در آمده است. این ملی پوش هندبال در این‌ باره توضیح داد: حدود یک‌ ماه پیش قرارداد جدیدی با بازیکنان این تیم بسته‌ شد. البته باز هم سفید امضا مبنی بر این که کفش ملی و مربی برای مبالغ قرارداد بازیکنان با هم به توافق برسند و حقوق بازیکنان پرداخت شود اما تاکنون که چیزی پرداخت نشده است.

او با بیان اینکه بازیکنان هیات هندبال تهران معرفت گذاشتند و در لیگ حضور یافتند افزود: با همه‌ی کم لطفی‌های مسئولان و با همه‌ی مشکلات موجود در این لیگ بازیکنان این تیم با معرفت در میدان مسابقه حاضر شدند؛ بازیکنان شهرستانی که به دور از خانواده یک سال این لیگ را همراهی کردند و تیم را به مقام چهارم رساندند.

این ملی‌پوش هندبال در انتها با گلایه گفت: سال سختی برای بازیکنان ملی‌پوش هندبال بود، یک سال تلاش کردیم بی نتیجه ماند. هر جایی که با دروغ بنا شود چه خانه، تیم و باشگاه نتیجه همین می‌شود. برای پیگیری حق و حقوق خود به فدراسیون که مراجعه می‌کنیم پاسخ مسئولین آن‌هم با افتخار این است که بازیکنان سایر تیم‌ها نیز هنوز به حقوق خود نرسیده‌اند. ما بدون ثبت مبلغ، قرارداد بسته‌ایم دستمان برای شکایت نیز کوتاه است. تاکنون فقط آقای مهدوی قول کمک داده‌ است که نمی‌دانم به نتیجه می‌رسد یا نه؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha