• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 95022113151
  • خبرنگار : 71410

کنسرت کیهان کلهر لغو شد

کنسرت کیهان کلهر لغو شد

کنسرت نیشابور «کیهان کلهر» به‌دستور دادستان این شهرستان لغو شد.

کنسرت نیشابور «کیهان کلهر» به‌دستور دادستان این شهرستان لغو شد.

به گزارش ایسنا، این اولین کنسرت از مجموعه‌ی کنسرت‌های تور کیهان کلهر همراه گروهش بود که قرار بود، طی دو شب در این شهرستان برگزار شود؛ اما در آخرین دقایق در حالی که اعضای گروه از فرودگاه تهران عازم این شهر بودند، طی تماسی کوتاه اعلام شد که کنسرت لغو شده است.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت کیهان کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خبر لغو این اجرا در نیشابور را تأیید کرد.

تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت، اعم از مجوز شورای تأمین استان، اداره‌ی اماکن و وزارت ارشاد گرفته شده بود و صورت‌جلسه‌ی شورای تأمین مبنی بر موافقت با برگزاری این کنسرت به رویت اعضای گروه رسیده بود، اما بنابر تصمیم‌های جدید دادستان نیشابور، این کنسرت لغو شد.

قرار است، کیهان کلهر 24 اردیبهشت‌ماه در یزد و 25 و 26 اردیبهشت‌ماه نیز در سالن «انتظار» کرمانشاه اجرا داشته باشد و 27 اردیبهشت‌ماه هم با مردم خرم‌آباد دیدار کند.

در این تور کنسرت، گروه «راح روح» نوای کمانچه‌ی کیهان کلهر را همراهی می‌کنند که نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) در آن ساز می‌زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۲

با سلام اگرواقعا مجوزي وجود داشت در فضاي مجازي منتشر مي شد.کذب محض است هيچ مجوزي از طرف شوراي تامين صادر نشده بود

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۲۰:۴۶

طومار نماز گزاران نيشابوري در حمايت از اقدام دادستان حضرت آيت‌الله آملي لاريجاني رياست محترم قوه قضاييه سلام عليکم احتراما در راستاي مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام ناب محمدي و متعاقب رهنمودهاي مقام عظماي ولايت در پاسداري و حراست از اصول و ارزشهاي ديني و انقلابي ما امت ولايتمدار نيشابور حمايت قاطع خود را از اقدام هوشمندانه دادستان محترم عمومي و انقلاب شهرستان نيشابور در عدم صدور مجوز برگزاري کنسرت موسيقي که به تجربه به علت سوء مديريت و عدم مسئوليت پذيري برگزار کنندگان منشاء اشاعه فساد و فحشا و برهم خوردن نظم عمومي در اجراهاي گذشته بوده اعلام مي داريم. اين طومار به امضاي نمازگزاران شهرستان نيشابور رسيده وسند آن هم موجود است.ما ازاقدام دادستان فهيم شهرستان نيشابور حمايت مي کنيم.