• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95021810830
  • خبرنگار : 71511

منتخب مردم تهران در مجلس دهم:

اساسنامه لیست امید آماده است

اساسنامه لیست امید آماده است

یک منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: فراکسیون امید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف متمرکز خواهد کرد، واساسنامه‌ی این فراکسیون با اعضای خود به تصویب خواهد رسید.

یک منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: فراکسیون امید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف متمرکز خواهد کرد، واساسنامه‌ی این فراکسیون با اعضای خود به تصویب خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الیاس حضرتی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی منتخبین فراکسیون امید اظهار کرد‌: سال 92 را به عنوان نقطه عطف تصمیم‌گیری سیاسی ثبت می‌کنیم. آن زمان 8 سال بود که استرس و دغدغه بر جان و روان ملت ایران روانه بود. ملت ایران و رهبری معظم انقلاب با تصمیم درست مدیران کشور دست به دست هم دادند و صحنه انتخابات را ساختند. آن زمان آقای عارف برای منفعت ملت تصمیمی ملی گرفتند . بنده که خودم بارها کاندیدا بوده‌ام می‌دانم که کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد:‌ آقای هاشمی به عنوان ستون انقلاب رد صلاحیت شدند اما نرفتند خانه نشین شوند و قهر نکردند . آمدند برای آینده ملت تصمیم گرفتند. و مردم را پای صندوق‌های رای آوردند. همچنین مجموعه‌ی حرفهای آقای روحانی یک اتفاق خوبی را رقم زد.

وی ادامه داد:‌اعتدالیون و اصولگرایان ارزشی و معتدل در کنار اصلاح طلبان به میدان آمدند تا مجلسی کارآمد و وظیفه شناس را تشکیل دهد.

حضرتی همچنین اظهار کرد:‌باید مسائل فردی و جناحی را فراموش کنیم. به زودی باید از مساله هیات رئیسه عبور کنیم. شاید دیگرانی باشند که بی علاقه به درگیر کردن ما به این مسائل نباشند. فراکسیون‌های مختلفی شکل خواهد گرفت. فراکسیون امید علاوه بر کاندیداهای لیست امید در بر گیرنده همه کسانی است که اساسنامه ما را قبول دارد.

وی در ارتباط با ریاست مجلس نیز گفت: مردم در رای میلیونی خود به نفر اول تهران نشان دادند که مدیریت چه کسی را می‌پسندند. البته این مساله نفی لیاقت آقای لاریجانی نیست. ایشان هم زحمت‌های زیادی کشیدند اما آقای عارف آنقدر زحمت کشیده و اقبال عمومی دارد که می‌تواند به عنوان نفر اول این تکلیف بزرگ ، یعنی ریاست مجلس را بر عهده بگیرند.

وی در پایان گفت: اساسنامه‌ای داریم که تمام منتخبین لیست امید به عنوان مجمع عمومی این لیست بند بند این اساسنامه را امضاء خواهند کرد و به تصویب می‌رسد. ما تمام وقت و انرژی خودمان را درراستای فراکسیون امید و اهدافش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha