• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95020401578
  • خبرنگار : 71442

هدیه «جمعه ایرانی‌» برای تولد رادیو + فیلم

هدیه «جمعه ایرانی‌» برای تولد رادیو + فیلم

هنرمندان «جمعه ایرانی» به مناسبت 76 سالگی رادیو، ترانه‌ای به همراه عکس‌های به یادماندنی از سال‌های حضورشان در این رسانه، منتشر کردند.

هنرمندان «جمعه ایرانی» به مناسبت 76 سالگی رادیو، ترانه‌ای به همراه عکس‌های به یادماندنی از سال‌های حضورشان در این رسانه، منتشر کردند.

سعید توکل - سردبیر برنامه طنز «جمعه ایرانی» - درباره‌ی این ویدئو که از طریق سایت شادشو در فضای مجازی منتشر شده است به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: این کلیپ به همراه عکس‌های قدیمی از هنرمندانی که سال‌ها در رادیو فعالیت کرد‌ه‌اند با صدای احسان کرمی، به مناسبت 76 سالگی رادیو منتشر شد.

این سردبیر قدیمی رادیو همچنین یادداشتی کوتاه برای 76 سالگی رادیو نوشته است که متن آن به شرح زیر است:

«نخستین جمله این بود: اینجا تهران است - رادیو ایران

76 بهار از بهار 1319 گذشت. مرور این 76 سال، صدها ستاره و هزاران قلب هنرمند عاشق، روزها و ساعت‌های تکرارنشدنی و مالامال از شور هم صدایی را در هزارتوی آجرهای آکوستیکی استودیوها به یادگار گذاشتند.

دل‌های بی‌قرار، صداهای ماندگار و صورت‌های فراموش‌شده ...

هیچ‌کس آیا به یادش است؟

آن اشک‌ها و لبخند‌ها؟...»

«جمعه ایرانی‌»ها در حالی وارد 14 سالگی می‌شوند که مدتی است پخش این برنامه از رادیو قطع شده است.

«جمعه ایرانی‌»ها سازندگان همان برنامه‌ای بودند که با احتساب سال‌هایی که تحت عنوان «صبح جمعه با شما» پخش می‌شد، حدود سه دهه روی آنتن بوده است؛ برنامه‌ای که اکبر مشکین، بهرام سارنگ، صادق بهرامی، منوچهر نوذری، حسین مهرپرور و ... از جمله هنرمندانی بودند که با آن همکاری داشتند.

پس از جدایی از رادیو، آن‌ها هنوز خود را فرزند رادیو می‌دانند و عاشق رادیو هستند و به همین دلیل به مناسبت 76 سالگی «صدا» کلیپی با صدای احسان کرمی به همراه عکس‌هایی که به مرور حضور هنرمندان قدیمی و سال‌ها فعالیت‌شان در رادیو گذشته است، منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha