• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95013014213
  • خبرنگار : 71549

فیگو: اتفاقی که برای بارسلونا افتاد عادی نبود

فیگو: اتفاقی که برای بارسلونا افتاد عادی نبود

مهاجم پیشین رئال مادرید شکست های پیاپی بارسلونا را اتفاقی عادی نمی‌داند.

مهاجم پیشین رئال مادرید شکست های پیاپی بارسلونا را اتفاقی عادی نمی‌داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوییس فیگو که در آلمان حضور دارد مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت و برخی سوال‌ها تعجب او را برانگیخت. هافبک پیشین رئال مادرید درباره وضعیت لالیگا گفت: از پیروزی مادرید بر ختافه یا شکست بارسلونا از والنسیا خوشحال نشدم. خوشحالی من به شکست دیگران بستگی ندارد و برای من خوشبختی و شادی در زندگی را به ارمغان نخواهد آورد. من یک ورزشکار هستم و با بارسلونا مشکلی ندارم و آنها نیز این چنین هستند. پنج سال فوق العاده را در این تیم داشتم. به خاطر مسائل ورزشی - اقتصادی و شناخت کم آن جا را ترک کردم. صادقانه بگویم یکشنبه گلف بازی می کردم و زندگی‌ام نه به بارسلونا و نه به مادرید بستگی دارد. مسائل دیگری مرا خوشحال می کند.

فیگو به عنوان بازیکن در سال 2004 با رئال مادرید کارلوس کی روش تجربه‌ای مشابه بارسلونا لوییس انریکه در این فصل داشت. او درباره وضعیت کنونی بارسلونا اظهار کرد: اتفاقی که برای بارسا افتاد عادی نبود. شکست در چند بازی پیاپی منطقی نیست اما وقتی در این شرایط قرار دارید همه چیز بد پیش می‌رود. این اتفاق ربطی به سطح بازیکنان ندارد. هنوز لالیگا تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همه چیز حساس شده است و تیم ها باید حداقل اشتباهات را داشته باشند.

بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در ادامه افزود: نمی‌توانم شرایط مادرید در زمان کی‌روش را توضیح بدهم. زمانی که تمام فصل خوب کار کردید در عرض یک هفته نتایج برخلاف میل‌تان رقم می‌خورد. هیچ چیز ثابت نیست. این خاصیت ورزش است و مردمی که آن را دنبال می کنند این شرایط را درک می کنند. اگر در شرایط مثبتی قرار داشته باشید سه یا چهار گل به ثمر می رسانید. در صورت منفی بودن یک گل هم وارد دروازه نمی شود.

دارنده توپ طلا در سال 2000 درباره تیم های حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: ترجیح می دهم رئال مادرید را در فینال ببینم. بایرن مونیخ نیز از بخت زیادی برای حضور در دیدار پایانی برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha