• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 95013014105
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

چرخ اقتصادی ایران تندتر از گذشته می‌چرخد

چرخ اقتصادی ایران تندتر از گذشته می‌چرخد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه به نقش مستقیم این تحریم‌ها در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: امروز چرخ اقتصاد در ایران تندتر می‌چرخد و خوشبختانه افق‌های روشنی پیش روی ملت است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه به نقش مستقیم این تحریم‌ها در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: امروز چرخ اقتصاد در ایران تندتر می‌چرخد و خوشبختانه افق‌های روشنی پیش روی ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، محمد شریعتمداری در آیین افتتاح سامانه ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور(سامد) در دانشگاه پیام نور سمنان اظهار کرد: با توجه به رفع تحریم‌ها و مزین شدن ابتدا و انتهای امسال به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س)، سال 95 یک سال پرخیر و برکت برای مردم ایران است.

وی با اشاره به همراهی‌های مردم با دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: امروز در اثر همین همراهی‌ها چرخ اقتصادی در ایران با سرعت بیشتر یاز گذشته می‌چرخد و همین نویدبخش روزهای بهتری در آینده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر رئیس‌جمهور به سمنان به عنوان سفری پرخیر و برکت برای مردم این استان یاد کرد و گفت: تا پیش از انجام سفر نشست‌ها و جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی، کارشناسان، مسئولان نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس‌جمهور برگزار شده است تا مردم استان حداکثر بهره را از این سفر ببرند.

شریعتمداری ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با فعالان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، تعاونی‌ها، نهادهای عمومی سرمایه‌گذار و... نویدبخش یک سفر خوب و پربرکت برای این استان شهیدپرور است. ضمن اینکه از سوی استاندار سمنان نیز قدم‌های خوبی در راستای جذب سرمایه‌گذارهایی خارج از بودجه‌های عمرانی برداشته شده که جای تقدیر دارد.

وی از انجام سه نظرسنجی طی اسفند 94 و فرودین ماه 95 در استان سمنان برای شناسایی مشکلات مردم این استان از سوی معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: علاوه بر این مشکلات استان از طریق مسئولان اجرایی استان نیز شناسایی شده بود که مقایسه نظرسنجی‌ها تا حدودی تاییدی بر همان مشکلاتی است که از سوی مسئولان نیز مطرح شده بود.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه این نظرسنجی‌ها با هدف شناسایی مهمترین مطالبات مردم و مشکلات آنها انجام شده است، افزود: دولت همه تلاش و همت خود را به کار می‌گیرد تا این مشکلات مردم را مرتفع کند.

وی از پاشخ‌دهی 24 ساعته به مطالبات مردمی از طریق سامانه سامد خبر داد و گفت: همه شهروندان استان می‌توانند از طریق تماس با کاربران این سامانه درخواست‌های خود را ثبت تا در اسرع وقت از سوی مسئولان پیگیری شود.

معاون رئیس جمهور از بررسی کلیه درخواست‌ها از سوی یک تیم در رئیس‌جمهوری خبر داد و افزود: همه این درخواست‌ها بررسی و دولت به حد وسع و توان خود در راستای رفع آنها تلاش می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha