• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95012812041
  • خبرنگار : 71431

از صبح امروز در تهران کلید خورد

استقرار گشت‌های ارشاد در بزرگراه‌ها+ عکس

استقرار گشت‌های ارشاد در بزرگراه‌ها+ عکس

مرحله جدید فعالیت گشت‌های طرح امنیت اخلاقی در پایتخت از صبح امروز کلید خورد و ماموران پلیس با مصادیق بدپوششی، کشف حجاب در خودرو، مزاحمت برای نوامیس و... برخورد می‌کنند.

مرحله جدید فعالیت گشت‌های طرح امنیت اخلاقی در پایتخت از صبح امروز کلید خورد و ماموران پلیس با مصادیق بدپوششی، کشف حجاب در خودرو، مزاحمت برای نوامیس و... برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از صبح امروز ماموران پلیس در قالب گشت‌های مختلف در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و با بدپوششی، کشف حجاب داخل خودرو، آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس، سگ‌گردانی و... برخورد می‌کند.

بر این اساس تیم‌های مختلف گشت‌ امنیت اخلاقی با استقرار در مقابل پاساژها، مراکز خرید، میادین اصلی و همچنین گشت‌زنی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد با هنجارشکنان برخورد می‌کنند.

براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، ماموران پلیس خودروی برخی از هنجارشکنان را که راننده یا سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کرده بودند توقیف کرده و به برخی از افراد نیز تذکر می‌دادند.

برخورد ماموران گشت‌های امنیت اخلاقی با مصادیق بدپوششی تنها محدود به بانوان نبوده و با پسران و مردانی که لباس‌های نامناسب بر تن کنند نیز برخورد می‌شد.

گشت‌های امنیت اخلاقی پلیس در قالب گشت‌های خودرویی و موتوری فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سال گذشته سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در جمع فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی با انتقاد از وضعیت حجاب برخی رانندگان و سرنشینان خودروها از ماموران پلیس خواسته بود که در صورت دیدن این موارد با آن برخورد کنند، موضوعی که مورد تقدیر و حمایت رئیس قوه قضاییه نیز قرار گرفت.

سردار ساجدی‌نیا رئیس پلیس پایتخت نیز سال گذشته با اشاره به فعالیت طرح‌های پلیس گفته بود که در کنار طرح امنیت اخلاقی یا همان گشت ارشاد، پلیس طرح‌های دیگری را نیز در دست اجرا دارد که از جمله آن برخورد با مواد فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با سارقان و... که به نظر می‌رسد طی روزهای آتی این طرح‌ها نیز مجدداً در پایتخت اجرا شود.

به گزارش ایسنا، در کنار پلیس 26 دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند که بنا به قول برخی از فرماندهان فعلی و سابق نیروی انتظامی عملکرد این دستگاه‌ها مناسب نیست به طوری که چند سال قبل سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده وقت ناجا با تاکید بر اینکه پلیس از روی اکراه در حوزه گشت ارشاد فعالیت می‌کند، از عملکرد دیگر دستگاه‌ها در این زمینه انتقاد کرده بود.

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

استقرار گشت های امنیت اخلاقی پلیس در بزرگراهها

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۱:۲۱

خيلي هم خوبه انشالله اين مورد هم حل بشه تا مشکلات تموم بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۱:۴۰

با اين طرح بسيار زيبا همه دوباره شاهد هنجارشکني زيباتر در سالهاي اتي خواهيم شد!!

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۶

بله موقعي که چشم ها نبيند زشتي را زيبايي مي بيند و زيبايي را زشتي و همچنين گوشها نشنود زشتي ها را زيبا ميشنود و زيبايي ها را زشتي. حس ها را بايد شست، جور ديگر باید فهميد.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۱:۵۵

از شنيدن اين خبر به قدري خوشحال شدم که غم قطع يارانه ها رو فراموش کردم

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۱

طرحي توهين آميز ...

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۲

امنيت اخلاقي با معيارهاي سليقه اي

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۳

اين قضيه در کلان شهرها انشاالله انجام شود خصوصا شهر مشهد خليلي خوب خواهد بود. خيلي زشت است که در شهري مانند شهر مشهد که مضجع نوراني حضرت رضا عليه السلام قرار دارد افرادي حتي تا نزديک حرم مطهر مي آيند و اگر کسي جلوي آنها را نگيرد حتي داخل حرم هم مي روندو اين مايه شرمندگي است.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۵:۴۵

اون موقع که قمه کش اومد از من زورگيري کنه اينها کجا بودن ؟ پسر عموم که دوبار قلبشو عمل کرده باز تو همون بلوار کذايي يقشو گرفتن و پولاشو زدن کي اومد امنيتشو برقرار کنه ؟؟؟ يا رفيقم که ساعت و موبايلشو زدن رو پل عابر پياده باز هم تو همون بلوار ... امنيت يعني دست اين افرادو کوتاه کردن نه يه دختر که 4 تا تار موش بيرونه. يعني معيشت من جوون و امثال من بهتر بشه اقتصاد خانواده ها بهتر بشه که کسي از گشنگي نره رو مردمش چاقو بکشه . اره داداش شما هم چاقو رو بالا سرت ببيني مانتوی کوتاه يادت ميره

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۲:۴۵

لياقت ايراني اين نيست.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۳:۰۱

واقعا مشکلات شما اينهاست؟

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۴:۰۵

الان مهم ترين معضل جامعه ما اين است ايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟جالبه که نوشتن طرح عفاف و حجاب اجرا شده اما با مواد فروشان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با سارقان و...قراره در اتي برخورد بشه...

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۴:۲۰

خوب خدا رو شکر همين يک مشکلمان باقي بود تا زندگيمان در حد رفاه کشورهاي اسکانديناوي شود

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۵:۲۱

اين همه گرفتيد برديد چي شد؟ بدتر شد. كافيه يه نگاهي تو تلگرام بندازيد ببينيد مردم چجوري دارن كشف حجاب ميكنن

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۵:۵۱

کاش اينقدر که به فکر اينکارا هستن يکمم به فکر اقتصاد مردم باشن يذره کمتر تو دستگاه هاي اجرايي دزدي بشه که اين پولا خرج امور مملکت بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۶:۱۵

واقعا مشکل مملکت ما اينه؟ بيکاري نيست؟ اختلاس هاي چند هزار ميليارد توماني نيست؟ معيشت مردم نيست؟

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۶:۱۹

شرم آوره

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۹

نكنيد اين كارا رو

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۱۱

وقتي بعضي ها از حد فراتر مي روند فقط همين راه براي آن ها باقي مي ماند مقصر خودشان هستند نبايد نيروي انتظامي را ملامت کرد.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۲۵

از مسوولين محترم عاجزانه خواهشمندم به جاي گشت ارشاد براي بد حجابي گشت ارشاد زباله نريختن بذارن تا اين همه زباله فضاي زندگي مردم رو الوده نکنه

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۲۸

حالا اين همه سال ارشاد کرديم بهتر شده؟؟؟ ميگن ارزش هر درختي به ميوه اش هست. آيا درخت گشت ارشاد ميوه اي داده است؟ اين همه سال؟

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۲۱:۲۸

طرح خوبي است از خانواده ها حمايت ميشود

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۹ ۰۱:۰۶

کاش کنار اين همه گشت ارشاد يه گشت اختلاس هم راه مي انداختند بلکه يه خورده از فساد اقتصاديمون هم کاسته ميشد!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۳۱ ۲۳:۲۳

مردم را داريد تحقير ميکنيد....نکنيد به خدا

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۵۷

بسيار طرح خوبي است انشاالله موفق باشن

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۰۹

توي يک مملکت اسلامي حجاب بايد اينجوري باشه اگه ادامه دار باشه واقعاطرح خوبيه .ممنون از متوليان اين طرح.