• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95012711414
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری

تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت:پاسداشت مقام والای والدین شهدای مدافع حرم به نشانه تجلیل از اسوه‌های صبر،حماسه و ایثار است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت:پاسداشت مقام والای والدین شهدای مدافع حرم به نشانه تجلیل از اسوه‌های صبر،حماسه و ایثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه چهارمحال و بختیاری - سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا مدافع حرم این استان بیان کرد: یکی از کارهایی که زیر بنای مسائل فرهنگی استان قرار گرفت برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بود که باعث شد شهدایی که برای ما و مردم استان و کشور کمتر شناخته شده بودند با برگزاری این کنگره توانستیم به شناخت بیشتری از شهدا دست یابیم.

سردار محمدسلیمانی پیرامون نقش استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز گفت: کاری که بچه‌های استان در دفاع از حرم اهل بیت انجام دادند؛ کاری کارستان بود که تعدادی از نیروهای استان اعزام شدند و مسئولین از عملکرد بچه‌های استان تقدیر کردند. اگر فداکاری و جانفشانی شهید طاهری در شهر تدمر سوریه نبود دهها تن از شیعیان سر بریده می‌شدند علاوه بر این نقش دیگر شهیدان مدافع حرم استان هم در مأموریت‌های مستشاری، نقشی مهم و قابل توجه بود.

سردار محمد سلیمانی با یادآوری خاطره شهیدان علی عسگری(اولین شهید مدافع حرم استان)، سردار عزت الله سلیمانی، مهندس بسیجی احمد قاسمی، حجت‌الاسلام محمدعلی قلی‌زاده و شهید سجاد مرادی و دیگر شهدای مدافع حرم، ادامه داد: پرورش چنین فرزندان برومندی در سایه مکتب اهلبیت علیهم السلام و نهضت سرخ عاشورا افتخاری برای شما پدران و مادران شهیدان است و صبر همسران و فرزندان شهدا نیز شایسته بهترین تجلیل‌ها است.

وی، اجر بی نهایت خانواده شهدا در محضر الهی را یادآور شد و گفت: تقدیر ما از شما عزیزان به منزله پاسداشت مقام والای اسوه‌های صبر و حماسه و ایثار است وگرنه ایثار شما خانواده‌های شهدا قابل مقایسه با هیچ پاداش دنیوی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha