• چهارشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 95012510580
  • خبرنگار : 71503

بندر انزلی میزبان نمایشگاه مد و لباس می‌شود

بندر انزلی میزبان نمایشگاه مد و لباس می‌شود

نمایشگاه مد و لباس اسلامی - ایرانی به میزبانی منطقه آزاد بندر انزلی و با حضور فعالان و دست‌اندرکاران داخلی برگزار می‌شود.

نمایشگاه مد و لباس اسلامی - ایرانی به میزبانی منطقه آزاد بندر انزلی و با حضور فعالان و دست‌اندرکاران داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این منطقه برگزار شد.

حمید قبادی - دبیر کارگروه مد و لباس - در این‌باره گفت: با رونمایی از سالن نمایشگاهی و مجهز منطقه آزاد انزلی، امکان بهره‌برداری از توانمندی‌های مد و لباس کشور با حضور برندهای مختلف و طراحان و دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه به‌وجود می‌آید.

او با اشاره به برگزاری جلسه اول در بهمن ماه سال گذشته، اظهار کرد: امیدواریم با جمع‌بندی و بازدید از منطقه آزاد و بررسی توانمندی‌ها و درخواست‌های حاضران در جلسه برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس در این منطقه بتوانیم با رفع کمبودها در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است با حرکتی جهادگونه، ظرفیت‌های کشور در عرصه مد و لباس را در این منطقه درونی و زمینه‌های ایجاد ارتباطات دوسویه و صادرات به منطقه را فراهم کنیم که این امر خود باعث رشد اشتغالزایی، ثبات و ترقی عرصه مد و لباس در منطقه آزاد انزلی به‌عنوان قطب صنعت مد و لباس کشور بین مناطق آزاد خواهد شد.

رضا مسرور - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی - نیز بیان کرد: با به‌کار گرفتن تمام توانمندی و ظرفیت خود و تکمیل زیرساخت‌های اجرایی می‌توان روند رسیدن به بازارهای بین‌المللی را تسهیل کرده که این، باعث توانمندی و افزایش سهم تولیدات داخلی و در اختیار گرفتن بازارهای منطقه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به مراکز فروشگاهی در منطقه آزاد انزلی، گفت: ما در این منطقه با پنج مرکز تجاری بزرگ و 900 فروشگاه و با بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی، آمادگی میزبانی از نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را در اردیبهشت ماه داریم. امیدواریم با حضور تولیدکنندگان، صادرکنندگان و طراحان و فعالان حوزه مد و لباس، اولین گام را در راه تبدیل شدن منطقه آزاد انزلی به قطب صنعت مد و لباس بین مناطق آزاد، محکم و استوار برداریم.

او برگزرای نخستین نمایشگاه را در منطقه آزاد انزلی با توجه به رتبه بالا در بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و ارتباطات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای، نقطه عطف صنعت مد و لباس در بین مناطق آزاد دانست.

در ادامه این دیدار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان دیدگاه‌ها، نقطه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره حمایت از تولیدات داخل، تبلیغات گسترده استانی برای نمایشگاه‌های بین‌المللی مد و لباس اسلامی ایرانی در منطقه آزاد، استفاده از مزایای صادراتی، تحقیق و بازاریابی از بازارهای همسایه با مطالعه و هدف‌گذاری، پیوسته بودن برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس در منطقه آزاد انزلی و رایزنی با اتاق‌های بازرگانی برای صادرات پوشاک را بیان کرده و از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف منطقه آزاد انزلی دیدن کردند.

همچنین در این دیدار، نمایندگانی از انجمن طراحان، انجمن صنایع پوشاک ایران، انجمن صادرکنندگان پوشاک، اتحادیه پوشاک تهران، معاونان منطقه آزاد و مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha