• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95012308852
  • خبرنگار : 71368

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

راه‌اندازی "کال‌سنتر" تاکسی تا پایان خرداد

راه‌اندازی "کال‌سنتر" تاکسی تا پایان خرداد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان بهار امسال خبر داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان بهار امسال خبر داد.

میثم مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در سال 95 بحث راه‌اندازی «کال‌سنتر» واحد شبکه تاکسیرانی تهران را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: به دنبال آن هستیم که عرضه و تقاضای سفر را به صورت سیستماتیک و هوشمند در شهر تهران و در ناوگان تاکسیرانی مدیریت کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه«کال‌سنتر» تاکسیرانی از طریق اپیلیکیشن موبایل فعالیت کرده و براساس آن نزدیک‌ترین تاکسی را به نزدیک‌ترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل می‌کنیم، اظهارکرد: براین اساس سعی داریم عرضه و تقاضای سفر را به صورت هوشمند مدیریت کنیم و این در حالی است که در همه جای دنیا در حوزه تاکسیرانی اپیلیکیشن‌هایی وجود دارد که ما برای طراحی «کال‌سنتر» پایتخت، بیش از اپیلیکیشن و «کال‌سنتر» تاکسیرانی 7 کشور را مطالعه کرده‌ایم.

مظفر با بیان اینکه مطالعه طراحی پایتخت یک سال و نیم طول کشیده است، گفت: در نهایت در پایان سال 94 موفق شدیم مناقصه «کال‌سنتر» تاکسیرانی تهران را برگزار کرده و امیدواریم در خردادماه امسال پروژه «کال‌سنتر» اجرایی شود.

وی در تشریح پروژه «کال‌سنتر» ادامه داد: این کال‌سنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستم‌های سخت‌افزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب می‌شود و خودشان در حقیقت می‌توانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. از طرف دیگر مسافر نیز می‌تواند راننده تاکسی، پلاک راننده، اسم راننده، موقعیت جغرافیایی و فاصله تاکسی را تا محل حضور خود به صورت آنلاین و بر روی صفحه تلفن همراه خود بببیند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مرحله دوم تماس‌های متمرکزی به سامانه «کال‌سنتر» خواهیم داشت، افزود: براین اساس اپراتورها در سامانه «کال‌سنتر» به صورت شبانه‌روزی نسبت به پاسخ‌دهی فراخوان تاکسی اقدام می‌کنند به گونه‌ای که شهروندان نیاز به تاکسی دربستی داشته باشند، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با این مرکز و «کال‌سنتر» تاکسیرانی شهر تهران تماس گیرند و اپراتورها با توجه به موقعیت فرد تماس‌گیرنده، نزدیک‌ترین تاکسی را به صورت آنلاین مشاهده و به فرد تماس‌گیرنده ارجاع دهند.

مظفر با بیان اینکه در نظر داریم یک شماره 4 رقمی برای «کال‌سنتر» پایتخت در نظر بگیریم، گفت: پروژه «کال‌سنتر» تحول بزرگی در تاکسیرانی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان خردادماه امسال، آن را در شهر تهران اجرایی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha