• جمعه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95011302763

توفیقی:

سال جدید زمان جهش در توسعه فناوری‌های صنعت نفت است

سال جدید زمان جهش در توسعه فناوری‌های صنعت نفت است

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سال جدید سال جهش در توسعه فناوری صنعت نفت با اتکاء به ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سال جدید سال جهش در توسعه فناوری صنعت نفت با اتکاء به ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، جعفر توفیقی با اشاره به تعاملات سازنده به وقوع پیوسته در سال 94 اظهار کرد: در سال 94 با توفیقات خداوند متعال، تعامل سازنده‌ای بین ستاد و صاحبنظران و متخصصان حوزه فناوری در صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ شکل گرفت؛ حقیقتا همکاری دلسوزانه دانشمندان این مرز و بوم شایسته قدردانی است و انشالله کشور از برکات آن بهره مند خواهد شد.

توفیقی فضای بین‌المللی ایجاد شده را مثبت قلمداد کرد و گفت: فضای مثبت بین‌المللی در نتیجه توافق هسته‌ای و نهایی شدن برجام زمینه مناسبی برای عملیاتی کردن نظرات نخبگان در اختیار کشور قرار می‌دهد. اگر چه همچنان مشکلات و محدودیت‌های پیش روی تولید و توسعه فناوری در کشور وجود دارد؛ ولی امیدواریم با همکاری دانشمندان و متخصصان توانمند کشور این مشکلات را پشت سر نهاده و به سوی ایرانی صاحب فناوری‌های پیشرفته و به روز حرکت کنیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ سال 95 را سال جهش در عرصه فناوری خواند و خاطرنشان کرد: ستاد بر آن است تا با توجه به نیازهای حوزه اجرایی و فرصت‌های به وجود آمده در عرصه بین‌المللی، با اتکاء به ظرفیت‌های بخش خصوصی و گشایشی که برای همکاری و مشارکت شرکت‌های خارجی در سرمایه گذاری و اجرای پروژه‌های صنعت نفت بوجود آمده، سال 95 را سال جهش در توسعه فناوری صنایع مزبور قرار دهد و یاریگر دولت تدبیر و امید در تحقق اهداف سند چشم انداز و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha