• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95010300376
  • منبع : نمایندگی فارس

لاریجانی در جهرم تاکید کرد:

لزوم توجه دولت و مجلس به تحقق اقتصاد مقاومتی

لزوم توجه دولت و مجلس به تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرمایش مقام معظم رهبری درباره سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، مساله اصلی دولت و مجلس آینده باشد تا توجه کافی به اقتصاد شکل بگیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرمایش مقام معظم رهبری درباره سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، مساله اصلی دولت و مجلس آینده باشد تا توجه کافی به اقتصاد شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس از جهرم، علی لاریجانی، بعدازظهر دوشنبه (2 فروردین) ضمن بازدید از نقاط دیدنی جهرم در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو، گفت: امیدوارم همانطور که رهبری فرمودند سال جدید سال پررونق از نظر تولید و آبادانی برای کشور باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهرم از شهرهای بسیار خوب و زمینه‌دار برای رشد اقتصادی است و این شهرستان هم از نظر کشاورزی و باغداری سنتاً یک شهر پر ظرفیت بوده و هم زمینه کارهای توریستی خوب دارد.

او به ظرفیت غار سنگ شکن جهرم برای جذب گردشگر اشاره کرد و با بیان این که امکان سرمایه‌گذاری‌های صنایع تکمیلی در حوزه باغداری جهرم وجود دارد، این مهم را در راستای توسعه ارزش افزوده محصولات کشاورزی و باغداری شهرستان ضروری دانست.

لاریجانی افزود: امیدوارم در آینده بتوان این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها را در شهر جهرم انجام داد تا ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان، زمینه توسعه و درآمدزایی بیش‌تر باغداران فراهم شود.

وی با بیان این که دوره آینده مجلس فرصتی خوب برای توسعه شهرستان جهرم در ابعاد مختلف اقتصادی است گفت: این دوره جدید می‌تواند در راستای جهش اقتصادی در بعد صنعت و گردشگری و ایجاد زمینه‌ برای رشد اقتصادی بهتر جهرم گام بردارد.

رییس مجلس شورای اسلامی درباره اولویت مجلس در راستای تحقق شعار سال 96 «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نیز گفت: باید فرمایش مقام معظم رهبری در اولویت به حوزه اقتصاد، مساله اصلی دولت و مجلس آینده باشد تا توجه کافی به اقتصاد شکل بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha