• دوشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 94122414802
  • منبع : نمایندگی فارس

ساماندهی 350 معتاد پرخطر در شیراز

ساماندهی 350 معتاد پرخطر در شیراز

ایسنا/فارس ‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: طی روزهای 18 تا 22 اسفند و با اجرایی شدن طرح ساماندهی معتادان، تعداد 352 معتاد حاد و پُرخطر در شهر شیراز جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: طی روزهای 18 تا 22 اسفند و با اجرایی شدن طرح ساماندهی معتادان، تعداد 352 معتاد حاد و پُرخطر در شهر شیراز جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، محمدرضا ابراهیمی دوشنبه 24 اسفند افزود: طرح ساماندهی معتادان پُرخطر برای افزایش ضریب امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی شده است.

ابراهیمی، جمع آوری معتادان حاد و پُرخطر را کمک به ایجاد آسایش روانی و پاک شدن چهره شهر دانست و افزود: از کل معتادان جمع آوری شده، 335 نفر مرد و 17 نفر زن هستند.

او با یادآوری اینکه معتادان جمع‌آوری شده برای نگهداری و درمان به 8 مرکز منتقل شده‌اند، گفت: پاکسازی چهره شهر از حضور افراد معتاد، علاوه بر ایجاد امنیت عمومی در جامعه، فرصت و موقعیت خوبی را برای معتادان بی‌خانمان که از سوی خانواده خود طرد شده‌اند برای انتقال به مراکز ترک اعتیاد و مراکز درمانی برای بهبودی و زندگی دوباره قرار می‌دهد.

محمدرضا ابراهیمی بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در راستای پیشگیری از اعتیاد تاکید و اضافه کرد: با استفاده از امکانات جدید پیام‌رسان تلگرام که هم‌اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در میان کاربران تلقی می‌شود نسبت به راه‌اندازی کانال رسمی تلگرام تحت عنوان «پیشگیری از اعتیاد فارس» به آدرس

https://telegram.me/pishgirifars تحت نظارت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اقدام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس آسیب‌های ناشی از مواد مخدر را خطرناک برشمرد و گفت: تلاش داریم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را از سوی تمامی اقشار جامعه دنبال کنیم تا بتوانیم آسیب‌های ناشی از این پدیده را در سطح جامعه کاهش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha