• شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 94122214297
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان:

همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می‌شود

همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، دکتر «سیدعلی نادر دهقانی‌الوار» در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان با بیان این‌که جهاد دانشگاهی لرستان به‌عنوان نهادی علمی و پژوهشی در حوزه‌های متنوع کار می‌کند، اظهار کرد: خیلی خرسندیم که بهزیستی استان جهاد دانشگاهی را به‌عنوان همکار انتخاب کرده البته مدت‌هاست که این نهاد علمی پژوهشی با بهزیستی لرستان همکاری‌های لازم را داشته است.

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی لرستان مجموعه‌ای پژوهشی آموزشی و فرهنگی است که بخشی از کارهای فرهنگی این نهاد در راستای کمک به حوزه فرهنگ و محرومیت‌زدایی استان بوده است، ادامه داد: جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه فرهنگ و محرومیت‌زدایی استان تأثیرگذار بوده است.

دهقانی الوار افزود: تصور ما این است که چنانچه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی پژوهشی لرستان دست در دست دهند اتفاقات بهتری در استان رخ می‌دهد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان را کمک‌رسان در بهبود فرآیندها و روندها دانست و با تأکید بر این‌که با ایجاد تعامل بیشتر بین این دو می‌توان نقش بهتری در فضای اداری استان را شاهد بود، یادآور شد: جهاد دانشگاهی لرستان به‌عنوان نهادی انقلابی سعی کرده در این فضا حضور داشته باشد و تا حدودی نیز موفق بوده است.

دهقانی الوار خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های متنوع می‌تواند فعالیت داشته باشد و یکی از فعالیت‌های این نهاد در استان حوزه آموزشی است که بدون هیچ محدودیتی می‌تواند دوره‌های مورد نیاز سازمان‌ها را تدوین و اجرا کند.

وی گفت: در حوزه آموزش و پژوهش، تلاش جهاد دانشگاهی بر این است که دوره‌های کاربردی‌تری برگزار شود تا نتایج بهتری برای استان حاصل شود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در مرکز استان و شهرستان‌های بروجرد و کوهدشت در حوزه پژوهشی به‌صورت تخصصی به‌ویژه در بهینه‌سازی مصرف انرژی، مسائل اجتماعی و فرهنگی و گیاهان دارویی مراکز خدمات تخصصی و آموزشی مورد نیاز استان راه‌اندازی شده است.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی واحد لرستان افزود: در حوزه فرهنگی نیز مرکز افکارسنجی ایسپا در حوزه‌های مختلف کار می‌کند که یک نمونه آن نظرسنجی انتخابات اخیر بوده که در مرکز استان کمتر از یک درصد خطا داشته است.

وی گفت: در مرکز افکارسنجی ایسپای جهاد دانشگاهی لرستان تیمی تخصصی و دانشجویی فعالیت دارد و اطلاعات آن دقیق، منطبق بر واقعیت‌ها و قابل اتکا برای برنامه‌ریزی است.

دکتر دهقانی الوار با تأکید بر این‌که برای تعامل هر چه بیشتر با بهزیستی هیچ محدودیتی نداریم، یادآور شد: جهاد دانشگاهی نهادی عمومی و غیردولتی است و در دستگاه‌های حمایتی نظیر بهزیستی به‌دنبال مسائل مادی نیست بلکه نگاه‌مان این است که کاری برای استان انجام دهیم و سعی کنیم به روندی که بهزیستی در نظر دارد کمک کنیم.

وی با بیان این‌که در حوزه آموزشی آمادگی داریم برای مربیان مهدکودک و مددجویان تحت حمایت دوره‌هایی را برگزار کنیم، افزود: هم‌چنین در حوزه پژوهشی می‌توانیم نرم‌افزارهای توان‌بخشی و آموزشی تعریف کنیم.

دهقانی‌الوار افزود: در حوزه فرهنگی پروپوزال طرح پژوهشی جامع آسیب‌های اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی استان تهیه و امیدوارم با اجرای آن کمک شایسته‌ای به کیفیت بخشی زندگی شهروندان انجام شود.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به توان رسانه‌ای جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به‌صورت جدی توسعه استان را در دستور کار قرار دارند و هیچ عاملی نتوانسته است در این رسالت خللی ایجاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha