• جمعه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 94121408819

خبر خوش وزیر بهداشت برای سیستان و بلوچستان

خبر خوش وزیر بهداشت برای سیستان و بلوچستان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یادداشتی، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از سفرش به استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرده است که اقدامات انجام‌شده برای رفع محرومیت در این استان، «نویدبخش روزهای روشنی برای اهالی شریف این خطه خواهد بود».

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یادداشتی، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از سفرش به استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرده است که اقدامات انجام‌شده برای رفع محرومیت در این استان، «نویدبخش روزهای روشنی برای اهالی شریف این خطه خواهد بود».

به گزارش ایسنا، در یادداشت سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی آمده است: «از زمان آخرین سفر به سیستان و بلوچستان که اخیرا انجام شد، با خود عهد کردم برای زدودن چهره محرومیت از این بخش پهناور از سرزمینمان از هیچ کوششی دریغ نکنم.

سفرهای جداگانه معاونین درمان، بهداشت و پرستاری و اعزام گروهی از متخصصان زنان، جلسات و پیگیری‌های متعدد و نهایتاً نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری روز سه‌شنبه با استاندار و دست‌اندرکاران توسعه بهداشتی درمانی این استان، نویدبخش روزهای روشنی برای اهالی شریف این خطه خواهد بود. روزهایی که امیدوارم با اجرایی شدن تصمیمات و رفع کمبودها، جزو برترین افتخارات این دولت در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز و نجیب استان سیستان و بلوچستان باشد.

این هفته در یکی از نشست‌هایم با نمایندگان جامعه پرستاری، دختری بلوچ میهمان سرزده من شد. مبتلا به تالاسمی بود. پس از بهبودی و تلاش تحسین‌برانگیز پرستارش در زاهدان، شادمان بود که پس از سال‌ها، به مدد اجرای طرح تحول سلامت، توانسته رایگان درمان شود.

از روی محبت آمده بود بازدید ما را پس بدهد. با گویش شیرین بلوچی نامه‌اش را خواند: ... «از جایی آمده‌ام که قدرشناسی و شکر ریشه در فرهنگ مردمان آن دارد».

نامه او گرچه لحظه‌هایی از اشک و لبخند برای جمع آفرید، اما در چشمان «گل‌افروز» و کلامش، نوری از امید، می‌درخشید.

امید که در روزهایی هرچه نزدیکتر، بارقه امید در جان تک تک اهالی سیستان و بلوچستان جاری شود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۴ ۰۸:۰۶

آيا اين مشکلات مربوط به دوره ساسانيان است؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۴ ۰۹:۵۱

از مرداد ماه پول بيمارستانها و پزشکان را پرداخت نکرده‌اند. در تمام ايران بيمارستان‌هاي دولتي به دليل بي‌پولي پول پزشکان را نداده‌اند. يک پزشک که در منطقه محروم و دور از خانواده‌اش کار مي‌کند نبايد حداقل انتظار داشته باشد بعد از چند ماه و آن هم آخر سال پول او را پرداخت کنند. ميتوانيد مستند با تمام بيمارستانهاي دولتي در کشور تماس بگيريد و ببينيد آخرين پرداختي به کادر درمانشان چه وقت بوده است؟ متاسفانه هزينه رايگان با اجبار پزشکان.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۴ ۲۳:۰۲

اي کاش همه وزراي دولت همچون دکتر هاشمي پرکار زحمتکش ومتعهدبه خدمت به قشرضعيف واسيب پذيرجامعه بودند وباتحرک خودباعث جوشش وخدمتگزاري بدنه وزارت خانه و سازمان زير امرشون به همه احاد ملت شريف ايران ميشدند.