• پنجشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۰:۰۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 94120603903
  • خبرنگار : 71424

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خبر داد

تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله

تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله خبر داد و گفت: به علت دونوبتی بودن 35 درصد مدارس سطح شهرستان های تهران این روند به کندی پیش می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله خبر داد و گفت: به علت دونوبتی بودن 35 درصد مدارس سطح شهرستان های تهران این روند به کندی پیش می رود.

علیرضا کمره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اقدامات انجام شده پیرامون تکلیف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تفکیک مقطع ابتدایی به دو دوره سه ساله و اجرای نظام دوری اظهار کرد: نظام دوری تکلیف سند تحول بنیادین است و در راستای انطباق مدارس با مندرجات سند اقداماتی را در دست داریم.

وی افزود: البته باید در نظر داشت که تفکیک مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله یک روند تدریجی است. یک علت این است که 35 درصد مدارس ما دونوبته هستند و این مسیر به کندی طی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با بیان اینکه تنها هرکجا مدرسه تک نوبته داریم می توانیم اقدام کنیم گفت: مدارسی را در سطح شهرستان‌های استان تهران داشتیم که از امکان جداسازی مدارس ابتدایی برخوردار بودند و دو دوره را در دو نوبت ساماندهی کردیم.

کمره‌ای ادامه داد: در سال آینده نیز در صورت ایجاد ظرفیت‌های جدید و تدارک دیدن فضاهای آموزشی بیشتر حتما برنامه جداسازی را ادامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: جلوگیری از آثار و تبعات سوء تربیتی در مدارس پر جمعیت از جمله اهداف اساسی مدنظر این بند از سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha