• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120302242
  • منبع : نمایندگی کرمان

انصراف 15 نفر از کاندیداهای مجلس در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "حمید ذکااسدی" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و تا امروز 132 نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند.

وی بیان کرد: سه نفر از کاندیداها در استان کرمان قبل از 28 بهمن ماه 94 انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه و یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: از 28 بهمن ماه 94 نیز تا دیروز 2 اسفند ماه 94 نیز هشت نفر انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، سه نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور بودند.

ذکااسدی اضافه کرد: از دیروز تا امروز نیز چهار نفر انصرافی داشتیم که یک نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یک نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج انصراف داده اند.

وی عنوان کرد: 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و 132 نفر تا امروز در صحنه رقابت باقی مانده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز کرد: توصیه ما به کاندیداها و هواداران آنها این است که در نصب بنرها، پوسترها و عکس های تبلیغاتی روال قانونی اعلام شده را رعایت کنند.

ذکااسدی تاکید کرد: کاندیداها و هواداران آنها توجه داشته باشند، تخلفات در فضای مجازی هم توسط مقامات مسئول پیگیری می شود و در صورت تخلف طبق موازین قانونی رسیدگی به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار روزی که از آغاز تبلیغات مجلس شورای اسلامی می گذرد، تبلیغات در سطح استان کرمان با رعایت اصول منشور اخلاق انتخاباتی توسط گروه های سیاسی و شخصیت ها انجام شده و مشکلی گزارش نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha