• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120301961
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

حسن رسولی:

چهره‌های تعیین کننده‌ای از جریان اصولگرایی هم همراه جریان اصلاحات شده‌اند

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور گفت: اصلاح طلبان به دنبال تشکیل مجلس کارآمد هستند.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور گفت: اصلاح طلبان به دنبال تشکیل مجلس کارآمد هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، حسن رسولی در همایش بزرگ اصلاح طلبان کاشمر ضمن آرزوی موفقیت برای همه اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو گفت: در حال حاضر دامنه مجموعه اصلاح طلبان گسترده شده و امروز نه تنها بخشی از سایر هوادارن دولت به ما پیوسته‌اند بلکه چهره‌های تعیین کننده‌ای از جریان اصولگرایی هم همراه جریان اصلاحات شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه قم با تأسی از سیاست‌های راهبردی که اتخاذ شده بنا است در آن قالب عمل کنیم، افزود: در فصل جدید سیاست ورزی اصلاح طلبان فراتر از حدود و ثغور قبلی عمل خواهیم کرد.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور با اشاره به مواضع فکری علی لاریجانی اظهار کرد: دکتر لاریجانی طی سالهای اخیر به در ابراز وفاداری، همراهی و همکاری با رییس جمهور و دولت مورد حمایت اصلاح طلبان برای به سرانجام رسیدن برجام، اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند.

وی ادامه داد: به پاس این همراهی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، مجمع اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه قم نه تنها کاندیدایی در مقابل ایشان علم نکرده‌اند بلکه از ایشان به میزان همراهی که با دولت مورد حمایت اصلاح طلبان داشته‌اند حمایت خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در واقع با آن بخش از اصولگرایانی که به صورت عملی با اصلاحات همراه شده‌اند و خط مشی آنها با افراد افراطی و تندروی اصولگرایی جدا شده ائتلاف کرده‌ایم، بیان کرد: اصلاح‌طلبان و سایر هواداران دولت بنا دارند با تأسی از گام اولی که در سال 92 برداشته‌اند در انتخابات هفت اسفند به طور منسجم و متحد حضور پیدا کنند.

وی گفت: اولین سند میثاق‌نامه الزام‌آور بین چهره‌های سیاسی در سطح کشور در شهرستان کاشمر به امضاء رسید و بعد در سطح کشور مورد تکمیل قرار گرفت و امروز برای همه حوزه‌های 206 گانه انتخاباتی سراسر کشور با 90 درصد نقطه اشتراک مورد عمل قرار گرفت.

رسولی ادامه داد: امروز نه تنها در سطح حوزه انتخابیه کاشمر بلکه در سراسر کشور مجموعه اصلاح طلبان در قالب یک سامانه منسجم و منظم با ریاست دکتر عارف که رفتار ایشان به عنوان نقطه عطفی در سال 92 تعیین کننده بود یک صدا و یک پارچه در حوزه‌های انتخابیه‌ای که برای ما امکان رقابت باقی مانده حضور داریم.

رسولی با تاکید براینکه ما به دنبال "هم آهنگی هستیم نه من آهنگی"، گفت: صرف نظر از نتیجه انتخابات و میزان موفقیت و عدم موفقیت احتمالی اصلاح طلبان، نفس این بلوغ و تکامل یافتگی تشکیلاتی سرمایه بسیار هنگفتی است.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور با بیان اینکه جریان اصلاحات و هواداران دولت نگاه خاصی به انتخابات دارند و اهداف خاصی را دنبال می کنند، عنوان کرد: صرف نظر از تهمت‌هایی که در بسیاری از تریبون‌ها به ما زده می‌شود و به صورت یک طرفه هرآنچه که لازم می‌دانند علیه چهره‌های معتبر و ریشه‌دار اصلاح‌طلب می‌گویند اما ما همچنان خود و دیگران را برای حضور در صحنه تشویق می‌کنیم.

رسولی با اشاره به اینکه با حضور در صحنه و افزایش مشارکت در انتخابات پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استحکام می‌بخشیم، تصریح کرد: ما بنا داریم از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم و اگر تهدیدی فراروی ما قرار گیرد سعی کنیم همانند سال 92 آن را به فرصت تبدیل کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور با بیان اینکه هنر جریان اصلاحات این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند، تصریح کرد: در سال 92 رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی به عنوان خیمه انقلاب تهدید جدی بود که یاس و دلمردگی گسترده‌ای در میان عده‌ای ایجاد کرد ولی با همکاری همه تبدیل به فرصت شد و امروز دکتر روحانی رییس جمهور کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha