• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120301957
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

لیست ائتلاف فرزندان شاهد

لیست ائتلاف فرزندان شاهد

لیست فراجناحی ائتلاف تشکل‌های فرزندان شاهد با حضور اعضای ستاد مرکزی این ائتلاف رونمایی شد .

لیست فراجناحی ائتلاف تشکل‌های فرزندان شاهد با حضور اعضای ستاد مرکزی این ائتلاف رونمایی شد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید همایون مهر دبیر ائتلاف در رونمایی از لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد با بیان اینکه حمایت از فرزندان شاهد تکلیفی تاریخی است که به یک دوره خاص محدود نمی شود اظهار کرد: در مجلس آینده نگاه رسیدگی به وضعیت معیشت فرزندان شاهد همچون سایر اقشار جامعه در دستور کار باید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه فرزندان شاهد در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مجلس لحاظ شود تصریح کرد: پدران این فرزندان بر گردن همه آحاد کشور حق دارند، لزوم بازنگری در برنامه های اقتصادی و تعریف جایگاه فرزندان از صدر اقداماتی است که باید در فعالیت های آتی مجلس دهم قرار بگیرد.

دبیر ائتلاف در حضور اعضای مرکزی ستاد ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد گفت: با توجه به دغدغه های فرزندان شاهد با تمام وجود سعی کردیم، لیستی را متشکل از افراد آشنا با دغدغه های فرزندان شاهد ایجاد و ارائه کنیم.

همایون مهر با بیان اینکه لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد یک لیست فراجناحی و متخصص است ابراز کرد: این لیست شایسته همراهی است؛ چرا که در کنار هدف اصلی خود که رسیدگی به معیشت مردم است فرزندان شاهد را نیز فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه نگاه و تاکید لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد بر معیشت است، ادامه داد: ارائه برنامه های مختلف اقتصادی برای همه اقشار جامعه در صورت انتخاب شدن در دستور این لیست قرار خواهد گرفت. در ضمن یکی از اقشار مهم جامعه را فرزندان شاهد می دانیم که این لیست نگاه ویژه ای به این قشر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا اعضای لیست ائتلاف تشکل های فرزندان شاهد به شرح ذیل است:

افشین آبشناسان، سید محمد ابوترابی فرد ، علیرضا احمدی ، جلال سهرابی ، اسماعیل ارکاب ، فریده اولاد قباد ، مهدی باسمچی، مهرداد بذرپاش ، محرم حسینی ،علی روتیوند غیاثوند، ،علیرضا سخایی، سعید سروش زاده ، علی شالچی زاده مرندی ، محمود صادقی، ولی عباس پور، احمد کرمی، محمد گرامی ،عادل مزاری ،صادق مهدوی ، حسین مظفر، احمد مازنی ، علی مطهر، اسکندر یارنسب.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha