• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94120301809
  • منبع : نمایندگی کردستان

محمد بیاتیان:

افرادی عدالت‌محور را انتخاب کنیم

افرادی عدالت‌محور را انتخاب کنیم

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت مردم به حضوری پر شور و گسترده در انتخابات، این حضور را مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویی‌های استکبار و دشمنان نظام دانست.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت مردم به حضوری پر شور و گسترده در انتخابات، این حضور را مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویی‌های استکبار و دشمنان نظام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کردستان، سیدمحمد بیاتیان طی سخنانی در جمع مردم بیجار که در گلزار شهدا برگزار شد، افزود: به عنوان کسی که توفیق حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نیافته، در مقابل قانون و امر رهبری و شورای محترم نگهبان تمکین می‌کنم؛ چراکه برای این قانون، شهدا جان داده و مردم شریف ایران هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.

وی اظهار کرد: در مقابل تمامی تهمت‌ها کوتاه آمده‌ام تا بتوانم برای مردم کار کنم و در مقابل خیلی‌ها کوتاه آمدم که بتوانم قدم مثبتی برای مردم بردارم؛ خداوند را شاکر هستم که در دوران تحریم و سخت‌ترین دورانی که بعد از انقلاب داشتیم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی بر حضور پر شور جوانان در پای صندوق‌های رأی و انتخابات آگاهانه تأکید کرد و آنان را رویش‌های انتخابات عنوان کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نان برخی در این است که از شهدا و از رهبری و از جنگ و دفاع مقدس هزینه می‌کنند و این درد است برای ما؛ چراکه این شهدا از ما هیچ چیز نخواسته و نمی‌خواهند، جز این‌که اجازه ندهیم کلام امام راحل که فرمودند "نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیفتد" زمین بماند. امروز رسانه‌های بیگانه به ما پیام می‌دهند که در انتخابات شرکت کنید و به فلان شخص رأی دهید، این برای ما و آن افراد انقلابی باعث ننگ است و مردم باید انقلابی بمانند و به دشمن تو دهنی بزنند.

وی با بیان این‌که «در نظام اسلامی عدالت و بر کرسی نشاندن عدالت یکی از اصول اساسی و توصیه امام، رهبری و وصیت تمامی شهداست»، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که عدالت محوری را پیشه خود کند.

وی با تأکید بر این‌که «بر مبنای فرامین رهبری اجازه نخواهیم داد پروژه نفوذ اجرایی شود»، خاطرنشان کرد: مردم حرف آخر را می‌زنند و آنان دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha