• سه‌شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112717599
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان:

کاندیدا‌ها از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنند

یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی ظرفیت تعلیم و پرورش مرجع تقلید را دارد اما از این ظرفیت استفاده نشده است.

یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی ظرفیت تعلیم و پرورش مرجع تقلید را دارد اما از این ظرفیت استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، آیت الله عباس شاه رفعتی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در اکثر استانهای کشور حوزه‌های علمیه رشدی داشته‌اند به اندازه‌ای که دروس اجتهاد و خارج فقه تدریس شود گفت: آذربایجان غربی با وجود اینکه استان عالم خیزی است اما در این استان یک درس اجتهاد و خارج فقه نداریم لذا علاقه مندم جایگاه علمی حوزه علمیه این استان را ارتقا دهم.

آیت الله شاه رفعتی در خصوص دلایل حضورش در انتخابات خبرگان رهبری در این استان را علاقه به این استان و مردم آذربایجان عنوان کرد و گفت: این استان بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی است اما خلا فرهنگی در این استان مشاهده می‌شود لذا باعث شد در این استان کاندیدا شوم.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی سر ایران است افزود: اگر تهران قلب ایران است آذربایجان نیز سر ایران است و تن و قلب بی‌سر به درد نمی‌خورند.

آیت الله شاه رفعتی با اشاره به اینکه برخی از مردم از کارکرد و وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری کم اطلاعند که بای به این مقوله توجه کنند و افزود: وظیفه اصلی مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی تعیین رهبری و نظارت بر باقی ماندن اوصاف و شرایط رهبری است و همین دو موضوع عظمت جایگاه مجلس خبرگان را نشان می‌دهد.

یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در صورتی که رهبری بر شرایط مذکوری که در قانون اساسی تعیین شده باقی نماند از مقام‌ رهبری بر کنار خواهد شد گفت: تمامی اعضای مجلس خبرگان رهبری در تمامی دوره‌ها به این موضوع معتقدند که نه تنها شرایط رهبری در وجود رهبر فرزانه انقلاب آیت الله خامنه‌ای کم نشده بلکه روز به روز بالنده‌تر و قوی‌تر می‌شود و حتی نیازی به نظارت بر بقای شرایط رهبری نیست.

وی با بیان اینکه اسراف در تبلیغات حرام است گفت: رسانه‌ها نقش بی‌بدلیلی در راستای آگاهی سازی و فرهنگ سازی ایفا می‌کنند لذا می‌توان از این پتانسیل برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم استفاده و از اسراف در امر انتخابات جلوگیری کرد.

شاه‌رفعتی ادامه داد: امروز عصر فضای مجازی است لذا بهتر است کاندیدا‌ها از این ابزار نوین یعنی شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کرده تا هم هزینه‌های تبلیغاتی کاهش یابد و هم تاثیر تبلیغاتی فراوانی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha