• سه‌شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112717353
  • خبرنگار : 71511

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:

با اصولگرایان معتدل و مستقلین ائتلاف می‌کنیم

با اصولگرایان معتدل و مستقلین ائتلاف می‌کنیم

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: با اصولگرایان معتدل و مستقلین که دغدغه مردم‌سالاری دارند برای حضور در لیست انتخاباتی ائتلاف می کنیم.

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: با اصولگرایان معتدل و مستقلین که دغدغه مردم‌سالاری دارند برای حضور در لیست انتخاباتی ائتلاف می کنیم.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تکیه بر مردمسالاری و توسعه حضور مردم در عرصه‌های مختلف از مواردی بوده است که رهبر انقلاب بر آن همیشه تاکید کرده است. آفت امروز این است که یک جریان رادیکال غیرمنطقی که مدعی هم هست به دنبال یکدستی مجلس رود.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تصریح کرد: اولین اصلی را که باید در این مرحله به دنبالش باشیم این مطلب است که جلوی ورود افراد غیرمنطقی و ضد مردم‌سالاری را سد کنیم. حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه می تواند به این امر کمک کند.

وی با بیان اینکه نمی خواهیم مجلس هشتم و نهم تکرار شود گفت: باید تلاش کنیم تا صاحب‌نظران و متخصصان و همچنین کسانی که از سد رد صلاحیت‌ها عبور کرده‌اند در انتخابات حضور یابند. بیشتر هم برای شهرهای بزرگ که کرسی‌های بیشتری دارند این تلاش را خواهیم کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: برای انتخابات لیستی خواهیم داشت. تلاش‌مان این است که اول از اصلاح‌طلب ها و در ادامه از کسانی که با منطق به دنبال مردم‌سالاری هستند استفاده کنیم. در مواردی که می‌شود از اصولگرایان معتدل هم استفاده خواهد شد. کسانی که دغدغه حل مشکلات مردم و برطرف شدن آسیب‌های اجتماعی را دارند باید همه دست به دست هم دهیم تا بستر را برای آینده بهتر به وجود آوریم.

وی با اشاره به شرایط بد منطقه تاکید کرد: منطقه ما در فضای بدی قرار دارد. از طرفی القاعده و از طرفی داعش در کنار گوش‌مان هستند. عراق، سوریه و دیگر کشورهای همسایه‌مان در ناامنی به سر می‌برند. اگر ایران در امنیت است به دلیل اتحاد ملت ماست. نباید اجازه دهیم این اتحاد و اعتماد آن‌ها خدشه‌دار شود.

این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: امروز روز فرار از بحران‌هاست. حالا که دستمان از افراد شاخص خالی است باید بتوانیم لیست انتخاباتی‌مان را با افرادی که به افکار ما نزدیک‌تر هستند ببریم. امیدمان این است افرادی وارد لیست می‌شوند و مردم به آن‌ها رای می‌دهند که درد و سوز ایران را دارند. امیدوار هستیم که با خروج رادیکال‌ها از مجلس و رای حداکثری مردم به لیست اصلاح طلبان در آینده مجلسی بهتر داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha