• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112616981
  • خبرنگار : 71489

حکیمی‌پور:

مطهری در لیست اصلاح‌طلبان حضور دارد

مطهری در لیست اصلاح‌طلبان حضور دارد

دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) اظهار کرد: به دلیل مواضع شفاف و روشن مطهری، او در لیست اصلاح‌طلبان حضور دارد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) اظهار کرد: به دلیل مواضع شفاف و روشن مطهری، او در لیست اصلاح‌طلبان حضور دارد.

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اصلاح‌طلبان برای تعیین لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به ضرباتی که اصلاح‌طلبان از افراد غیرتشکیلاتی و بدون سبقه اصلاح‌طلبی خورده‌اند، تمام تأکیدمان بر اصالت لیست نهایی است.

وی با بیان اینکه معتقدیم ضمن حفظ وحدت باید با حامیان دولت به لیست مشترکی برسیم، اظهار کرد: در شورای ائتلاف اصلاح‌طلبان بر مرزهایی که اصول اساسی اصلاح‌طلبان بر مبنای آنها تبیین شده است، تأکید داریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: تأکیدمان بر این است که در لیست نهایی هویت و اصالت جریان اصلاح‌طلبی خدشه‌دار نشود و اینگونه نباشد که در لیستی که به عنوان لیست وحدت منتشر می‌شود، افرادی جا خوش کرده باشند که در مواضع‌شان موارد روشنی از اختلاف با اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد.

حکیمی‌پور گفت: لیست نهایی باید به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند با مشاهده آن مرزبندی‌های اصلاح‌طلبی را تشخیص دهند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران همچنین در مورد وضعیت اصلاح طلبان در صورت عدم دستیابی به توافق با اعتدال و توسعه با بیان اینکه در آن شرایط مجدداً درباره نحوه انتشار لیست کاندیدای انتخابات بررسی می‌کنیم، گفت: بسیار حساسیم‌ که در لیستی که قرار است به عنوان لیست اصلاح‌طلبان اعلام شود افرادی غیرحزبی، بی‌شناسنامه حضور نداشته باشند و به گونه‌ای نباشد که شاهد حضور برخی افراد به صورت سفارشی یا ارث و میراثی باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه در لیست انتخاباتی به دنبال تبیین معیارها و اصول اصلاح‌طلبان هستیم، ادامه داد: به دنبال این هستیم که در لیست انتخاباتی پیش رو حالت‌های پدرخوانده‌بازی و کدخداگری از بیرون اصلاح‌طلبان اتفاق نیفتد.

وی همچنین در مورد ارائه لیست صدای ملت، اظهار کرد: امیدوارم چنین لیستی ارائه نشود؛ چرا که هرچه لیست‌ها یک‌دست‌تر و مشخص‌تر باشد مردم نیز در انتخاب راحت‌تر خواهند بود.

حکیمی‌پور در پایان درباره احتمال حضور علی مطهری در لیست اصلاح‌طلبان، گفت: به خاطر مواضع شفاف و روشنی که آقای مطهری داشتند ایشان در لیست اصلاح طلبان حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha