• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94112616840
  • خبرنگار : 71290

نجابت:

مشارکت در انتخابات سرمایه‌گذاران را دلگرم می‌کند

مشارکت در انتخابات سرمایه‌گذاران را دلگرم می‌کند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه هر چه آمار مشارکت افزایش یابد اقتدار ملی و امنیت هم افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات سرمایه‌گذاران را برای سرمایه گذاری در ایران دلگرم می‌کند.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه هر چه آمار مشارکت افزایش یابد اقتدار ملی و امنیت هم افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات سرمایه‌گذاران را برای سرمایه گذاری در ایران دلگرم می‌کند.

حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه اقتدار ملی ما مبتنی بر اسلام و نگاه انقلابی و نیز حضور مردم در مراسم‌هایی مانند انتخابات است، گفت: بنابراین هر چه حضور پررنگ‌تر باشد طبیعتا امنیت ملی ارتقاء پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به این که در شرایط فعلی بحث تعامل ما با کشورهای دیگر مطرح است، آن‌ها اگر با کشور منسجم و یکپارچه مواجه شوند، برخوردشان با ما برخورد با یک قدرت دموکراتیک، قدرتمند و هدف دار است.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به این‌که عده‌ای تلاش می کنند تا کشور را در حال دوگانگی نشان‌ دهند، اظهار کرد: در مورد مسائل کلی کشور چند نظر وجود دارد که یکی از آن ها ایجاد تشتت در آراء مردم است و این مساله طمع دشمنان را به داخل کشور بیشتر می ‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بنابراین حضور حداکثری و رأی دادن به کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده‌اند می‌تواند تاثیرگذار باشد و هر چه آمار مشارکت و رأی دهندگان افزایش یابد طبیعتا اقتدار ملی و امنیت افزایش پیدا می‌کند.

نجابت ادامه داد: وقتی می‌گوییم اقتدار ملی افزایش پیدا می‌کند، این اقتدار در تمامی حوزه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و همچنین سرمایه گذاری است، زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال امنیت بالا هستند تا ریسک سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بنابراین وقتی با کشور منسجم و یکپارچه و از طرف دیگر مشارکت بالای مردم مواجه شوند طبیعتا دلگرمی آن‌ها برای سرمایه‌گذاری افزایش پیدا می کند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان اظهار کرد: رشد اقتدار ملی در تمامی حوزه‌ها است و باید با هوشیاری و دقت عمل کنیم و از دودستگی و این‌که حضور کمرنگ پای صندوق های رأی به وجود آید، بپرهیزیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha