• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112616815
  • منبع : نمایندگی مازندران

کاندیداهای نهایی شورای اصولگرایان مازندران معرفی شدند

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی و عضو شورای اصولگرایان مازندران از معرفی کاندیداهای نهایی این شورا خبرداد.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی و عضو شورای اصولگرایان مازندران از معرفی کاندیداهای نهایی این شورا خبرداد.

محمدعلی مینایی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، با اشاره به نشست‌های شورای اصولگرایان استان مازندران در شهرستان‌های مختلف گفت: در این نشست‌ها اعضا به اتفاق نظر رسیدند و در نهایت در شهرستان ساری آقایان منصور علی زارعی و سیدباقر پیشنمازی، قائم‌شهر سید علی ادیانی راد و کمال علیپور خنکداری، در بابل علی اکبر ناصری‌زاده و ابدین مؤمنی، آمل سید ضیاءالدین کاظمی دینان، بابلسر ولی‌الله نانواکناری، نور و محمود آباد عبدالوحید فیاضی، نوشهر سید هاشم فاطمی چتن، تنکابن و رامسر غلامرضا مشایخی و نکا احمدعلی مقیمی معرفی شدند.

وی افزود: افراد معرفی شده برآمده از جلسات شوراهای مشورتی و شوراهای مرکزی اصوالگرایان بوده و از این به بعد اصولگرایان سعی دارند در ستادهای این کاندیداها شرکت کنند.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران تصریح کرد: از دیگر کاندیداهای اصولگرا خواستاریم اگر احساس می‌کنند حضورشان بین آرای اصولگرایان تفرقه ایجاد می‌کند و سبب تقویت رقیب می‌شود با یک حرکت انقلابی و ایثار و گذشت به نفع اصولگرایان کناره‌گیری کنند و اجازه دهند آن اصولگرایی که مورد استقبال اکثریت است و زمینه آرای بیشتری دارد حائز رای اکثریت شود.

وی افزود: قرار است همایشی بین اصولگرایان با حضور شخصیت‌های ملی در استان برگزار شود.

مینایی‌فر اظهار کرد: امروز شرایط خاصی در کشور ما برقرار است و اجازه ندهیم شخصیت‌ها تحت نفوذ بیگانه به جایگاه کلیدی کشور راه یابند.

وی تصریح کرد: هر چند اطمینان داریم که اکثریت کاندیدا‌ها تایید صلاحیت شده مسائل حاشیه ای ندارند ولی باید دقت کنیم که به کسی رای دهیم که متدین و دارای عملکرد نیک باشد.

مینایی‌فر گفت: اصولگرایان با توجه به معیار اصولگرایی لیست کاندیداها را ارایه کردند و انتظار داریم این مشاوره را مردم از اصولگرا بپذیرند و با حضور خودشان یک‌بار دیگر نشان دهند که مجلس جای شخصیت‌های ولایی است.

وی افزود: در استان مازندران بیش از 90 درصد اصولگرایان موفق خواهند شد و در سطح کشور پیش بینی می‌شود اکثریت کرسی‌های مجلس از آن اصولگرایان خواهدبود.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید شاید حضور اصلاح طلبان در مجلس تقویت شود، عنوان کرد: چون دولت در اختیار اصلاح طلب‌ها است کاندیداهای این جناح نیز حضورشان جدی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha