• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112616563
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معرفی برخی کاندیداهای منتخب اصولگرایان در استان کهگیلویه‌و بویراحمد

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: احزاب و رسانه‌ها باید وظیفه نمایندگان مجلس را برای مردم تبیین کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: احزاب و رسانه‌ها باید وظیفه نمایندگان مجلس را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی‌محمد دانشی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه ‌و بویراحمد مطلوب است.

وی با اشاره به وجود افراد توانمند فراوان در جبهه اصولگرایی استان بیان کرد: اصولگرایان بویراحمد و دنا در یک ساز و کار مناسب به این نتیجه رسیدند که در انتخابات پیش‌رو در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از "ستار هدایت‌خواه" نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.

این عضو مجمع اصولگرایان کهگیلویه‌و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخاب "ستار هدایت‌خواه" به عنوان گزینه نهایی داوطلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، در سطح کشور نیز مورد موافقت اصولگرایان قرار گرفت.

دانشی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز اعضای تشکل‌ها و شخصیت‌های اصولگرا در مورد "علی پولادی وندا "کاندیدای موردنظر خود به توافق رسیده اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام نیز به علت حضور همزمان چند نفر از اصولگرایان در صحنه انتخابات، مراحل رایزنی برای انتخاب یک کاندیدای واحد در حال انجام است که امیدواریم در روزهای آینده به نتیجه مطلوبی برسیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در کهگیلویه‌و بویراحمد عنوان کرد: نماینده باید نگاه عالمانه، فراقومیتی، فراگروهی و فراجناحی به نقاط مختلف استان خود داشته باشد اما در عین حال به حوزه انتخابیه خود نیز با اولویت توجه کند.

دانشی با بیان اینکه نمایندگان یک استان باید نگاه همه جانبه به نقاط مختلف آن استان داشته باشند، بیان کرد: باید ظرفیت‌های توسعه هر گوشه‌ای از استان مشخص و همه نمایندگان استان برای دستیابی به این هدف همکاری کنند و با وجود تمام اختلاف‌نظرها، نمایندگان باید دنبال توسعه استان باشند.

وی قانونگذاری و نظارت را دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس عنوان و اظهار کرد: اگر بخواهیم میزان موفقیت یک نماینده مجلس را بسنجیم باید این دو معیار را بررسی کنیم.

این عضو مجمع اصولگرایان کهگیلویه‌و بویراحمد اضافه کرد: احزاب و رسانه‌ها باید وظیفه نمایندگان مجلس را برای مردم تبیین کنند تا مردم از نماینده انتظار داشته باشند در قانونگذاری و نظارت قوی عمل کنند و علاوه براین، قدرت رایزنی و چانه‌زنی برای توسعه حوزه انتخابیه خود را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha