• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112616554
  • منبع : نمایندگی ایلام

معرفی کاندیدای اصلاح‌طلبان استان ایلام

معرفی کاندیدای اصلاح‌طلبان استان ایلام

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تنها راه انتخاب کاندیداهای اصلح است.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تنها راه انتخاب کاندیداهای اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، محمدتقی ساغری در جمع خبرنگاران استان ، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هماهنگ با بزرگان جریان اصلاحات، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان، مردم شریف و ولایت‌مدار ایلام را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کند.

وی افزود: این شورا متشکل از اعضاء ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ایلام، دبیران و روسای شعب احزاب اصلاح‌طلب استان و نخبگان برجسته فکری و سیاسی ایلامی است که با رصد کردن شرایط جاری کشور و استان و تغییر آرایش سیاسی کشور پس از انتخابات 92 ریاست جمهوری و با قصد مشارکت فعالانه در انتخابات تشکیل شده است.

ساغری با اشاره به وجود امنیت پایدار و ستودنی در کشور اضافه کرد: در شرایط پر آشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران اسلامی تحت هدایت رهبری معظم انقلاب در آرامش و امنیت کامل قرار دارد و فرایند دست به دست شدن قدرت همواره از طریق انتخابات در کشور برگزار شده که برگزاری هر سال یک انتخابات، بهترین گواه و شاهد این مدعاست و از این نظر انتخابات 7 اسفند نیز همچون گذشته باعث افزایش ضریب همبستگی و انسجام ملی خواهد بود.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان تأکید کرد: قاطعانه اعتقاد داریم که در بین تفکرات سیاسی موجود در کشور، تفکر اصلاح‌طلبی دلسوز مردم، نظام و ولایت‌مدار واقعی بوده و به همین سبب اصلاح‌طلبان در معرفی کاندیداها نیز این ویژگی‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: فرزندان اصلاح‌طلب کشور و استان نیز در راستای ایفای نقشی هر چند کوچک در ارتقاء و اعتلای کشور در قالب شورای سیاستگذاری استان و افزایش سطح مشارکت عمومی در انتخابات پس از بحث و بررسی و برگزاری جلسات مختلف به اتفاق آراء «دکتر جلال میرزایی» را به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان به مردم شریف استان معرفی می‌کنیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان با اشاره به ضرورت توجه به شایسته سالاری در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: دکتر میرزایی دانش آموخته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان است و سابقه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه باهنر و مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی متعدد را در کارنامه خود داشته و با دیگاه سیاسی منسجم و روشن پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته است.

ساغری گفت: برای معرفی دیگر نامزدها در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و همچنین کاندیدای مورد حمایت این جریان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حال رایزنی و مذاکره با کاندیدهای محترم هستیم که به نظر این مباحث تا 27 بهمن ماه جاری به پایان خواهد رسید و به اطلاع عموم مردم شریف خواهیم رساند.

وی در ادامه تأکید کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم که با مشارکت حداکثری خود ضمن لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری و بزرگان مذهبی و سیاسی کشور با برگزیدن کاندیدای اصلح برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزوده و در تعیین سرنوشت کشور و نظام شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha