• دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94112616517
  • خبرنگار : 71132

عزیزی: ناظران انتخابات جلوی تخلفات انتخاباتی را بگیرند

عزیزی: ناظران انتخابات جلوی تخلفات انتخاباتی را بگیرند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از مسئولان نظارتی انتخابات خواست به شکل جدی با تخلفات انتخاباتی مقابله کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از مسئولان نظارتی انتخابات خواست به شکل جدی با تخلفات انتخاباتی مقابله کنند.

قاسم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تأکید بر ضرورت رعایت قواعد رقابت سالم در انتخابات، اظهار کرد: کاندیداها و نامزدهای انتخابات می‌خواهند در نظام جمهوری اسلامی انتخاب شوند و قانون‌گذاری کنند لذا باید از تهمت، افترا و تخریب این شخصیت‌ها که تأیید صلاحیت شورای نگهبان را دارند پرهیز شود. به هر حال این افراد یا مسئولیت اجرایی داشته‌اند یا نماینده بودند و یا در تشکیلات دیگری مشغول خدمت بوده‌اند.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات باید برنامه‌های خود را اعلام کنند آن هم برنامه‌هایی که قابلیت اجرایی داشته باشد نه اینکه وعده‌های نشدنی بدهند و توقع بیجا در مردم ایجاد کنند چرا که عدم تحقق وعده‌ها باعث بدبینی مردم خواهد شد و مردم را برای شرکت در انتخابات مردد می‌کند.

این نماینده مجلس وجود فضای سالم در رقابت‌های انتخاباتی را موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: کاندیداها باید ضمن حفظ حرمت‌ها و رعایت مسائل شرعی و قانونی به اطلاع‌رسانی درباره توانایی‌های خود بپردازند؛ چرا که اگر واقعیات بیان شود مردم تشخیص درستی خواهند داشت و انتخاب درستی انجام می‌دهند.

عزیزی ادامه داد: ما امیدواریم همه کاندیداهای محترم رعایت شأن و جایگاهی را که می‌خواهند در آن به مردم خدمت کنند داشته باشند و در زمان تبلیغات بیاناتی داشته باشند که موجب بدبینی مردم و کاهش مشارکت آنها در انتخابات نشود.

وی با اشاره به نقش مجریان انتخابات در افزایش مشارکت مردم، گفت: مسئولان نظارتی هم باید از تخلفات انتخاباتی جلوگیری کنند و اقدام به موقع و بازدارنده‌ای در قبال تهمت و تخریب و شایعه‌سازی‌ها انجام دهند و فضای سایبری را هم رصد کنند چرا که اگر برخورد جدی در این‌باره انجام نشود به فضای تخریبی داخل دامن زده می‌شود و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha