• یکشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 94112516130
  • منبع : نمایندگی گلستان

‌استاندار گلستان:

ایسنا خبرگزاری مستقل شناخته می‌شود

ایسنا خبرگزاری مستقل شناخته می‌شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان در مراسم افتتاح دفتر منطقه‌ای ‌ایسنا در گلستان اظهار کرد: تقارن میلاد بزرگ خبرنگار تاریخ اسلام حضرت زینب(س) با افتتاح دفتر منطقه‌ای ایسنا در گلستان سمبلیک است.

استاندار گلستان در مراسم افتتاح دفتر منطقه‌ای ‌ایسنا در گلستان اظهار کرد: تقارن میلاد بزرگ خبرنگار تاریخ اسلام حضرت زینب(س) با افتتاح دفتر منطقه‌ای ایسنا در گلستان سمبلیک است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گلستان، حسن صادقلو افزود: خاستگاه ‌ایسنا دانشجویی است و این موضوع در تولید خبر و محتوا نکته مهمی است و در این راستا می‌توان از ظرفیت 100 هزارنفری دانشجویان استان گلستان نیز استفاده کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: ظرفیت‌های استان گلستان در انتظار یک تبلیغ است و اصحاب رسانه گلستان اگر نسبت به ظرفیت‌های استان اشراف نداشته باشند، نمی‌توانند حق مطلب را ایفا کنند.

صادقلو گفت: بسیاری از بداخلاقی‌های حوزه محتوا به دلیل وابستگی به جریانات و گروه‌های خاص است که محتوا را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی، هر چیزی که رسالت رساندن اخبار و پیام درست به مردم را خدشه‌دار کند، رعایت محتوا سازی نکرده است.

صادقلو اظهار کرد: نگاهی در کشور به ‌ ایسنا هست که به‌عنوان خبرگزاری مستقل شناخته می‌شود، در شرایط فعلی نیز استقلال در خبر نکته مهمی است.

وی تأکید کرد: محتوا سازی واقعی نقش ساز است و مجموعه دانشجویی را در جهت خبر غنی کردن نکته مهمی است، جریان دانشجویی جریانی با صبغه صداقت، هویت و صراحت است.

صادقلو گفت: استان گلستان در بخش خبر نیز صبغه‌ای 80 ساله دارد که هویت مهمی است.

وی نقش رسانه‌ها در توسعه استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حفظ نخبگان به عنوان سرمایه علمی، بیان مطالبات به حق مردم و بیان عملکرد دولت نقش مهمی ایفا می‌کند و دولت تدبیر و امید پذیرای نقد منصفانه است.

در این مراسم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گلستان، نیز با اشاره به اقدامات خبرگزاری دانشجویان ایران در گلستان گفت: این خبرگزاری از سال 88 همزمان با راه‌اندازی جهاد دانشگاهی گلستان در سطح استان فعالیت خود را به صورت دفتر آغاز کرده است و از امروز به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کند.

مهندس رضا ثقفی افزود: این خبرگزاری با استفاده از نیروهای متعهد در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با تعامل با دانشگاهیان و مدیران به انعکاس اخبار می‌پردازد.

وی نقد منصفانه و ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه با استفاده از نظرات کارشناسان دانشگاهی را از اهداف مهم خبرگزاری دانشجویان ایران عنوان کرد و افزود: ما سعی می کنیم منشور اخلاق ایسنا یعنی اخبار خوب، مفید و امید بخش را پیشه کار و خط مش خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha