• شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112415513
  • منبع : نمایندگی البرز

فرماندار کرج:

تخلفات انتخاباتی روز 22 بهمن در کرج پیگیری می‌شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج از وقوع تخلفات انتخاباتی در راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد و گفت: این تخلفات پیگیری و به نهادهای نظارتی اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج از وقوع تخلفات انتخاباتی در راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد و گفت: این تخلفات پیگیری و به نهادهای نظارتی اعلام خواهد شد.

محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: متاسفانه در روز 22 بهمن و همزمان با راهپیمایی شکوهمند مردم برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مصادیقی از تخلفات انتخاباتی به خصوص نصب بنر بودیم.

وی افزود: مردم این تخلفات انتخاباتی را نظاره می‌کنند و تشخیص می‌دهند که چه کسی قانون را رعایت می‌کند و چه کسی به قانون پایبند نیست.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: علاوه بر تخلفات روز 22 بهمن، برخی از مطبوعات نیز بر خلاف قانون اقدام به درج عکس برخی از داوطلبان انتخابات و کارهای تبلیغاتی کرده بودند که آن نیز گزارش شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج با بیان اینکه تخلفات روز 22 بهمن پیگیری خواهد شد، ادامه داد: تخلفات مطبوعات علاوه بر اینکه به مراجع نظارتی اعلام می‌شود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ابلاغ می‌شود تا در زمان مناسب با آن برخورد شود.

وی در باره نشست‌هایی که در برخی مساجد، حسینیه‌ها و دیگر محافل برگزار می‌شود نیز گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون، اخلاق و دوری از تهمت و افترا و مسائلی که سبب التهاب آفرینی در روند برگزاری انتخابات می‌شود دعوت می‌کنیم.

ایرانی در ادامه تاکید کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور، پیش از هر چیز نامزدها، هوادارن و ستادهای آنان باید به قانون پایبند باشند و مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تغییر حوزه انتخابیه برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت: تاکنون شش درخواست از اصفهان، تهران و نهاوند برای حضور در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به ثبت رسیده است.

وی افزود: یک از داوطلبانی که در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ثبت نام کرده است نیز خواهان انتقال به حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و یک نفر هم متقاضی انتقال به نهاوند در استان همدان است.

ایرانی در پایان گفت: یک نفر از نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز حوزه خود را از گیلان به استان البرز منتقل کرده است که در صورت موافقت هیات نظارت تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه البرز به هفت نفر می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha