• شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112415255
  • منبع : نمایندگی البرز

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز:

همه تخلفات انتخاباتی رصد و به نهادهای نظارتی گزارش می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز گفت: همه تحرکات داوطلبان انتخابات رصد می‌شود و در صورتی که تخلفی رخ دهد ثبت و به نهادهای نظارتی گزارش می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز گفت: همه تحرکات داوطلبان انتخابات رصد می‌شود و در صورتی که تخلفی رخ دهد ثبت و به نهادهای نظارتی گزارش می‌شود.

توکل لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن ماه آغاز شده است، گفت: فرصت در نظر گرفته شده برای اعلام برنامه‌ها، مواضع و تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری دو هفته بوده و تا پایان روز پنجم اسفند ادامه دارد.

وی در ادامه به فرصت تبلیغات نامزدهای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وافزود: نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هفته برای تبلیغات رسمی خود فرصت دارند که این مدت از 29 بهمن آغاز و در پایان روز پنجم اسفند به اتمام می‌رسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز در واکنش به شایعه استعفای یکی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری گفت: تا کنون هیچکدام از نامزدها استعفای کتبی خود را به ما اعلام نکرده ‌اند و همچنان رقابت بین شش نامزد ادامه دارد.

وی در ادامه به تعداد نهایی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا اشاره کرد وگفت: در آخرین آمار، تعداد داوطلبان این حوزه به 64 نفر رسید اما در ادامه پنج نفر خواهان انتقال از حوزه‌های دیگر به کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا شدند که هیات نظارت در حال بررسی درخواست آنان است.

لطفی به آمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اشاره کرد و افزود: 18 نفر دواطلب در این حوزه وجود دارد که در ادامه ممکن است با درخواست‌هایی که برای جا به جایی داخلی وجود دارد این آمار تغییر کند.

این مسئول در پاسخ به چگونگی برخورد با تخلفات انتخاباتی نامزدها به خصوص تبلیغات زودهنگام، گفت: همه تحرکات داوطلبان شرکت در انتخابات رصد می‌شود و در صورتی که تخلفی رخ دهد ثبت و به نهادهای نظارتی و ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی گزارش می‌شود.

وی در پایان یادآورشد: تاکنون چند مورد از تخلفات انتخاباتی ثبت و به ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی گزارش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha