• شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112415053
  • منبع : نمایندگی قم

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید آگاه و هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید آگاه و هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند.

آیت الله سید محمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اشاره به برگزاری انتخابات و اهمیت حضور با شکوه مردم در این صحنه سیاسی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی دشمنان انقلاب را ناامید می سازد.

وی افزود: حماسه سیاسی انتخابات و حضور گسترده مردم در این رویداد مهم مانع از نفوذ دشمن می شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن با ابزارهای مختلفی در صدد نفوذ است اما این انقلاب با پشتوانه ملت ایران و با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اجازه نفوذ و توطئه را به دشمن نخواهد داد.

آیت الله واعظ موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد یکی از ارزش‌های انقلابی برگزاری انتخابات‎های مردمی بود که بارها دشمنان را با توجه به حضور گسترده مردم در این صحنه انقلابی ناامید کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با ولایت مداری همواره به وظیفه خود در قبال انقلاب جامه عمل پوشانده و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده‎اند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع حمایت از نظام اسلامی است که ملت ایران برای دست‎یابی به آن جان‎فشانی کرده است.

وی گفت: امروز دشمنان کینه توز به این انتخابات چشم دوخته‎اند از این رو حضور در انتخابات امری ضروری است و همه در برابر این رویداد مهم وظیفه دارند تا سرنوشت خود را با انتخاب افراد اصلح رقم بزنند.

واعظ موسوی عنوان کرد: همچنین وظیفه مسئولان این است که بسترهای این حضور با شکوه و همدلی و مشارکت حداکثری ملت ایران را پای صندوق‎های رای فراهم کنند.

وی گفت: بی تفاوتی و بی توجهی به این رسالت مهم، دشمنان را شاد می کند اقشار مختلف نسبت به انتخابات دارای تعهد هستند و باید این مسئولیت را به نحو احسن به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha