• شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112414993
  • منبع : نمایندگی ایلام

لیست مورد حمایت اصولگرایان در ایلام

لیست مورد حمایت اصولگرایان در ایلام

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان ایلام با معرفی کاندیداهای موردحمایت اصولگرایان در استان از کاندیداهایی که دل در گرو این تفکر دارند خواست انصراف دهند و از این لیست حمایت کنند.

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان ایلام با معرفی کاندیداهای موردحمایت اصولگرایان در استان از کاندیداهایی که دل در گرو این تفکر دارند خواست انصراف دهند و از این لیست حمایت کنند.

خدابخش داودی‌نصر با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در برهه‌ای حساس از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم و خوشبختانه موضوع انرژی هسته‌ای با حمایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری به نقطه‌ی روشنی رسیده است.

وی ادامه داد: هرچند به فرموده‌ی مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای هزینه‌های زیاد داده‌ایم و آنچه مدنظر ما بود به آن نرسیده‌ایم اما امیدواریم دولت با در نظر گرفتن نکات 9 گانه‌ی معظم‌له بر برجام که در نامه به ریاست جمهوری هم 6 نکته به آن اضافه کرد تدبیر به خرج دهد و از فضای فراهم شده بهترین استفاده را ببرد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام تأثیر تحریم در وضعیت اقتصادی کشور را 20 تا 30 در صد و 70 تا 80 درصد آن را نتیجه نوع مدیریت داخلی‌ دانست و ابراز امیدواری کرد در سطح کشور و استان با نصب مدیران شایسته شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم.

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان استان درباره انتخابات گفت: اولین دغدغه‌ی اصولگرایان نظام اسلامی است و اینکه ان‌شاءالله نمایندگانی سالم و صالح فارغ از جناح و گروه به مجلس راه پیدا کنند و شأن آن‌ها در حد نمایندگی مجلس باشد تا بتوانند منشاء خیروبرکت برای مردم و استان باشند.

داودی‌نصر اهل بده و بستان نبودن، اهل ریخت‌وپاش نبودن، شفافیت به خرج دادن در هزینه‌های تبلیغات، مدیر و مدبر و متخصص بودن و پرهیز کردن از قول‌های بی‌ربط با جایگاه نمایندگی را از ویژگی‌های یک کاندیدای مطلوب اعلام کرد و گفت: بر این اساس دغدغه اصولگرایان نسبت به ادوار گذشته شدیدتر شده است و بحمدالله به‌تبع اصولگرایان کشور وحدت کامل و صددرصدی در بین اصولگرایان استان محقق شده است.

داودی‌نصر گفت: جناح مقابل باید به‌جای تخریب کردن اصولگرایان کار خود را انجام دهند چون وحدت اصولگرایان در حد اعلی است و ما بر اساس سه شاخص شایستگی، تخصص و مقبولیت به سه نفر رسیدیم.

وی ادامه داد: انتخاب فقط سه نفر به دلیل محدودیت بوده است ، همه‌ی کسانی که برای نمایندگی مجلس تایید شده‌اند اصولگرا، اخلاقی و ارزشی هستند و دل در گرو نظام دارند .

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان گفت: شورای اصولگرایان استان برای حوزه انتخابیه‌ی ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عمران احمدی» و «روح‌الله ناصرزاده» و در حوزه‌ی دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره از «محمدتقی محمدی» حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha