• دوشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94111912332
  • خبرنگار : 90136

با اپلیکیشن رایانا تمام ایمیل‌های خود را یک‌جا مدیریت کنید

با اپلیکیشن رایانا تمام ایمیل‌های خود را یک‌جا مدیریت کنید

ایمیل رایانا که چند سالی است با عنوان ایمیل بومی و ایرانی به مشترکان خود خدمات ارایه می‌دهد، نسخه جدید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کرده است.

ایمیل رایانا که چند سالی است با عنوان ایمیل بومی و ایرانی به مشترکان خود خدمات ارایه می‌دهد، نسخه جدید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون تعداد سرویس‌های ایمیل ایرانی و غیرایرانی و همچنین افزایش تعداد حساب‌های کاربری که افراد به سلیقه شخصی یا به دلیل قوانین سازمانی برای خود ایجاد کرده‌اند، داشتن چندین حساب کاربری و ورود و خروج‌های متوالی به برنامه آن حساب‌ها، کاری زمان‌بر و خسته‌کننده شده است؛ اما از این به بعد با ایمیل ایرانی رایانا می‌توان در یک زمان وارد تمام حساب‌های کاربری شد و ایمیل‌ها را دید.

هدف رایانا از انتشار این اپلیکیشن کمک به کاربران اندروید است که قصد دارند از طریق اینترنت موبایل، حساب ایمیل رایانا و دیگر حساب‌های ایمیل خود را هم‌زمان ببینند.

اپلیکیشن اندرویدی ایمیل رایانا قادر است ایمیل‌های مختلف اشخاص از جمله گوگل، یاهو، مایکروسافت و تمام ایمیل‌هایی که دارای تنظیمات استاندارد هستند را دریافت کند و آن‌ها را به صورت هم‌زمان در خود جای دهد.

کاربران رایانا می‌توانند تمام حساب‌های کاربری ایمیل خود را به محیط کاربری این نرم‌افزار افزوده و از این پس همه ایمیل‌های خود را در لیستی ساده که با رنگ مجزا شده است، دریافت کنند.

افرادی که تاکنون این اپلیکیشن را نصب نکرده و حساب کاربری ایجاد نکرده‌اند نیز می‌توانند ابتدا اپلیکیشن را به‌ صورت رایگان از سایت رایانا یا از برنامه‌های بازار، مایکت، ایران اپز یا کندو دریافت و نصب کنند.

بعد از ثبت‌نام ساده و سریع در رایانا، کاربران وارد ایمیل رایانا می‌شوند و از طریق بخش «افزودن حساب جدید» می‌توانند تمام حساب‌های کاربری ایمیل خود را به برنامه رایانا اضافه کنند.

همچنین کاربران رایانا می‌توانند از پنل کاربری خود در سایت رایانا علاوه بر ارسال و دریافت ایمیل، روزانه 10 پیامک رایگان به مشترکان اپراتورهای تلفن‌همراه ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha