• دوشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94111912106
  • خبرنگار : 71463

مسؤول واحد ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین:

مشارکت مردم در ابعاد بین‌المللی به ایران کمک می‌کند

مشارکت مردم در ابعاد بین‌المللی به ایران کمک می‌کند

مسؤول واحد ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین معتقد است که مشارکت در انتخابات می‌تواند در ابعاد مختلف بین‌المللی به ایران کمک کند.

مسؤول واحد ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین معتقد است که مشارکت در انتخابات می‌تواند در ابعاد مختلف بین‌المللی به ایران کمک کند.

علیرضا خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد نمایی از انسجام درونی ما برای خارج خواهد بود که در ابعاد مختلف بین‌المللی به ایران کمک می‌کند. این اتحاد و حضور مردم می‌تواند درچانه زنی های ما در مذاکرات مختلف بین‌المللی نقش راهبردی برای ما ایفا کند.

وی ادامه داد: هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری مهم و سرنوشت‌ساز هستند و نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارند. مجلس شورای اسلامی برگرفته از آرای مستقیم مردم به صورت منطقه‌ای و ملی در تعیین سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار است . مجلس خبرگان نیز همانطور که در بزنگاه حساسی مثل 14 خرداد 68 تصمیمی تاریخی گرفت در چنین مقاطعی اهمیت بالایی خواهد داشت.

خجسته پور با بیان اینکه برای ایجاد مشارکت بالا همه باید کمک کنند افزود: رسانه ها اعم از خبرگزاری‌ها ، روزنامه ها و نشریات می‌توانند نقش مهمی در ایجاد مشارکت ایفا کنند. رسانه بزرگی مثل صدا و سیما نیز با استفاده از برنامه‌های سوق دهنده به سمت مشارکت می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین در پایان گفت:‌صاحب نظران سیاسی احزاب و به تعبیر مقام معظم رهبری ، خواص نقش مهمی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند که باید با پرهیز از مناقشات و تشویق مردم به حضور مشارکت ملی در انتخابات را تجلی بخشند. نهادهای مرتبط با انتخابات نیز می‌توانند به حضور بیشتر مردم در انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha