• چهارشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94111409472
  • منبع : نمایندگی قزوین

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان قزوین:

مراحل مختلف انتخابات قزوین لحظه‌ای رصد می‌شود

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان گفت : تمام مراحل انتخابات استان از طریق «سامانه سهبا » به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان گفت : تمام مراحل انتخابات استان از طریق «سامانه سهبا » به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، منوچهر حبیبی، رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان قزوین، اظهار کرد: سامانه سهبا، سامانه هوشمند بازرسی انتخابات کشور است که به‌صورت برخط و آنلاین مراحل مختلف برگزاری انتخابات را از شروع تا پایان رأی‌گیری و با استفاده از ارتباط سامانه‌ای که بین بازرس، سربازرس، بازرس شهرستان، استان، فرمانداران و ستاد انتخابات کشور است، کنترل می‌کند.

وی توضیح داد: در صورت هرگونه نقص و ایراد در مراحل برگزاری انتخابات، این سامانه موارد لازم را به مجریان به‌ویژه فرمانداران جهت رفع مشکل، منعکس می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند سهبا این امکان را به مسئولان بازرسی می‌دهد که از آخرین تحولات انتخاباتی به‌صورت آنلاین مطلع بوده و نسبت به پایش و کنترل‌های نظارتی خود اقدام کنند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ادامه داد: در حال حاضر ستاد استانی به همراه 6 ستاد شهرستانی هیأت های بازرسی تشکیل‌شده و آموزش‌های لازم در حال انجام است و هیأت‌های بازرسی شهرستانی نیز در حال انتخاب بازرس و سربازرس خود هستند.

وی هدف از بازرسی و کنترل روند انتخابات را آرامش و اطمینان بخشی به آحاد جامعه توصیف کرد و افزود: ایجاد آرامش و امنیت در برگزاری انتخابات یکی از ملزومات انتخابات سالم است و نامزدهای انتخاباتی نیز از هرگونه تبلیغات زودهنگام باید پرهیز کنند.

حبیبی نسبت به تبلیغات زودهنگام توسط برخی نامزدها هشدار داد و گفت: این موارد به‌طور کامل رصد و کنترل می‌شود و گزارش‌های لازم تهیه و در اختیار مراجع ذی‌ربط ازجمله ستاد بازرسی انتخابات کشور و فرمانداران قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان قزوین تأکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون به‌عنوان مهم‌ترین واصلی‌ترین توصیه‌ای است که هیأت بازرسی انتخابات به کاندیداها دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha