• چهارشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94111409416
  • خبرنگار : 71132

سبحانی‌نیا با ایسنا مطرح کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه مانور ایران در عرصه بین‌الملل

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه مانور ایران در عرصه بین‌الملل

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت همه گروه‌های سیاسی در انتخابات ، گفت که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه مانور ما را در عرصه بین‌الملل فراهم خواهد کرد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت همه گروه‌های سیاسی در انتخابات ، گفت که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه مانور ما را در عرصه بین‌الملل فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: تا اینجا فضا به نظرم فضای خوبی بوده است، گزارشی که از‌ شهرهای مختلف می‌رسد نشان می‌دهد تعداد کاندیداها تعداد زیادی است و نسبتا فضای گرمی در شهرستان ها وجود دارد، ما امیدواریم بعد از اعلام نتیجه نهایی تعیین صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان این فضای رقابتی گرم تر هم بشود.

وی افزود: هنوز گروهها و جریانات سیاسی مترصد این هستند که لیست‌هایشان را بعد از اعلام نتیجه نهایی تعیین صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان اعلام کنند که حتما این امر فضا را گرم تر خواهد کرد و ما امیدواریم انتخابات در یک فضای گرم با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به تاثیر حضور گرایش های مختلف سیاسی در انتخابات در افزایش مشارکت مردم، خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت همه جریاناتی که نسبت به ایران و انقلاب ابراز علاقمندی می‌کنند در عرصه انتخابات حتما تاثیر دارد اینکه بی تفاوت باشیم مشکلی را حل نمی کند. مقام معظم رهبری هم فرمودند اگر جمهوری اسلامی ایران و من را هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید. این لزوم مشارکت همه گروههای سیاسی را نشان می‌دهد تا حماسه هفتم اسفند با مشارکت حداکثری مردم رقم بخورد و زمینه مانورها در عرصه بین‌المللی فراهم شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره رقابت در انتخابات و احتمال شکل گیری فضای دو قطبی نیز گفت:‌ ممکن است در کلانشهرها یا تهران فضای دوقطبی شکل گیرد و نگاه سیاسی پررنگ تر باشد ولی در کلیه کشور این نگاه نیست که انتخابات دو قطبی شود بلکه مردم بیشتر بر اساس شناخت ، عملکردها و ویژگی های کاندیداها و ویژگی های مورد نیاز یک نماینده در مجلس ، کاندیداهای خود را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha