• شنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94111006116
  • منبع : نمایندگی همدان

برنامه‌های سپاه شهدا در دهه فجر

برنامه‌های سپاه شهدا در دهه فجر

معاون هماهنگ‌کننده «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از 250 برنامه در دهه فجر توسط این سپاه خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از 250 برنامه در دهه فجر توسط این سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌غربی "سرهنگ جلیل وحیدی " در جمع اصحاب رسانه، افزود: بیش از 250 برنامه در حوزه بسیج و نیروهای مسلح و به یمن 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب، 37 برنامه به صورت شاخص و روزشمار برای دهه فجر تدوین شده است.

وی ادامه داد: بازخوانی اصول امام، تبیین استکبار ستیزی با تعریف نقش آمریکا، تبیین دستاوردهای انقلاب و اقتصاد کشور به عنوان محمل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور، تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات با حضور حداکثری مردم و تقویت و وفاق نظام از جمله اهداف برگزاری برنامه‌ها در دهه فجر است.

سرهنگ وحیدی در خصوص شعار برنامه‌های دهه فجر سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تمام برنامه‌ها در حول شعار تداوم اقتدار، عزت اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: رژه موتورسواران مسلح استان و هیأت موتورسواری استان از فرودگاه ارومیه به طرف گلزار شهدای 12 ام بهمن بر عهده نیروهای مسلح انجام خواهد بود.

سرهنگ وحیدی به دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در دهه فجر اشاره کرد و افزود:غبارروبی مزار شهدا، نشست همدلی با حضور نیروهای مسلح، اعزام 37 اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق محروم، انجام ویزیت رایگان در مراکز درمانی، نورافشانی در شب 22 بهمن، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری مسابقات با عناوین مختلف ورزشی در طول دهه فجر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها،جنگ‌های شادی، شب شعر و خاطره انقلاب و نشست‌های بصیرتی با محوریت گفتمان نیز از توسط بسیج در دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی گفت: افتتاح پنج واحد در عرصه اقتصاد مقاومتی، برگزاری 90 مسابقه قرآنی، فرهنگی و شعر، اعزام راهیان نور دانشجویی به مناطق جنگی در اواخر دهه فجر و اجرای ویژه برنامه در 357 مسجد از برنامه‌های تدوین شده بسیج در ایام دهه فجر به شمار می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha