• جمعه / ۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 94110905501
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

‌امام جمعه موقت تبریز :

نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

ایسنا/آذربایجان شرقی ‌امام جمعه موقت تبریز گفت: نامزدهای انتخابات باید توجه داشته باشند که از تخریب همدیگر پرهیز کرده و فقط سعی در اثبات خود داشته باشند.

‌امام جمعه موقت تبریز گفت: نامزدهای انتخابات باید توجه داشته باشند که از تخریب همدیگر پرهیز کرده و فقط سعی در اثبات خود داشته باشند.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم، ‌با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: همه مسئولیت دارند تا در انتخابات شرکت کنند، هر فردی که رای در صندوق می‌اندازد، سیلی محکمی بر گوش دشمن می‌زند.

‌وی افزود: از جمله نکاتی که در انتخابات باید رعایت شود، اینست که کاندیداها خارج از قانون عمل نکرده و وعده‌های غیر عملی به مردم ندهند، طرفداران کاندیدا‌ها نیز باید از تهمت زدن به دیگر نامزدها پرهیز کنند و فقط نامزد خود را تبلیغ کنند.

‌آیت الله آل هاشم، اسراف در تبلیغات را از جمله کارهای زیان باری برشمرد که حتی از دید مردم نیز قابل قبول نیست و عنوان کرد: در مقابل نکاتی که باید نامزدها رعایت کنند نکته‌ای نیز هست که باید مردم به آن دقت داشته باشند، آن هم در علاوه بر مشارکت حداکثری، دقت در انتخاب فرد اصلح و ولایت مدار است.

‌وی ادامه داد: علاوه بر موضوع انتخابات، دهه فجر دومین بحث با اهمیت بالاست که تا پایان سال جاری در پیش داریم، باید توجه داشته باشیم که جشن‌های گرامی داشت دهه فجر و پیروزی انقلاب و بخصوص راهپیمایی 22 بهمن، امسال پرشور تر از سال های پیش برگزار شود، زیرا که این نشانه وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است.

‌امام جمعه موقت تبریز در برشمردن عوامل جاودانگی انقلاب، اسلامی و ایرانی بودن آن و رهبری امام(ره) را از اصلی‌ترین این دلایل عنوان کرد و گفت: دشمنان ایران بخصوص آمریکا سعی در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در جشن‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب دارند، ولی ملت ایران همانند سال‌های پیش باید با اعتقادات خویش پا به میدان گذاشته و با نشان دادن دوباره وحدت خود جواب دشمن را بدهند.

‌وی در پایان با اشاره به اجلاس اخیر سراسری نماز خاطرنشان کرد: نماز ستون دین بوده و نشانه ایمان است، همانطوری‌که مقام معظم رهبری نیز در پیام خویش به این اجلاس اشاره کردند، خانواده‌ها باید فرهنگ نماز و نمازخوانی را برای کودکان و نوجوانان نهادینه کنند و مقدمات معنوی نماز را در خانه فراهم سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha